Період оскарження умов закупівлі - по 30-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 42 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 255 000 UAH |
| Замовник: | ГО « Європейська бізнес асоціація» |
| ЄДРПОУ: | 40431031 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хилюк Олександр Вікторович |
| Телефон: | +380970797661 |
| E-mail: | lorudon@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65114, Україна, Одеська область,Одеса, Люстдорфська дорога, будинок 140а/2, офіс 15 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Надана у складі тендерної пропозиції Учасника видаткова накладна №1/270524 від 27.06.2024 не має підпису та печатки Одержувача - Сошичненської сільської ради. 1.2. У складі тендерної пропозиції надано лист НБУ щодо банківської ліцензії від 16.08.2021 № 27-0007/75414 та витяг з Державного реєстру банків, але не надано оригінал або копію банківської ліцензії про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком) або лист- роз’яснення в довільній формі, з зазначенням законодавчих підстав щодо неможливості надання відповідних документів. 1.3. Учасником у складі пропозиції не надано підтвердження інформації, що Товар, що є предметом закупівлі повинен бути новим і таким, що не був у використанні; Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології (захисту довкілля) та пожежної безпеки. Також Товар повинен мати високу якість матеріалів, використаних для його виготовлення, бездоганну обробку, високу якість технічного виконання. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пунктом 1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається надання Учасником у складі тендерної пропозиції Скан копія документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткова(і) накладна(і), акт(и) прийома передачі тощо). 2.2. Пунктом 9. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається наступне: Разом з гарантією учасник завантажує в електронну систему закупівель скановані кольорові копії документів: - оригінал або копію банківської ліцензії про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком); 2.3. Пунктом 3. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається надання Переліку документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. У Додатку 2 до тендерної документації вказано, що Товар, що є предметом закупівлі повинен бути новим і таким, що не був у використанні; Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології (захисту довкілля) та пожежної безпеки. Також Товар повинен мати високу якість матеріалів, використаних для його виготовлення, бездоганну обробку, високу якість технічного виконання. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати видаткову накладну №1/270524 від 27.06.2024 з підписом та печаткою Одержувача - Сошичненської сільської ради. 3.2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати оригінал або копію банківської ліцензії про надання банківських послуг, виданої АТ КБ «ПриватБанк» (копія даного документа повинна бути завірена банком) або надати лист-роз’яснення в довільній формі, з зазначенням законодавчих підстав щодо неможливості надання відповідних документів. 3.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати інформацію про те що Товар, що є предметом закупівлі повинен бути новим і таким, що не був у використанні; Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології (захисту довкілля) та пожежної безпеки. Також Товар повинен мати високу якість матеріалів, використаних для його виготовлення, бездоганну обробку, високу якість технічного виконання.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником в складі тендерної пропозиції не надана довідка про погодження з умовами проекту договору 1.2. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файли: банківська Гарантія 43030.pdf, Гарантія 43030.pdf.(1).p7s, Гарантія 43030.pdf.(2).p7s . У тексті (або колонтитулах) гарантії вказано, що Достовірність кваліфікованого електронного підпису Ви можете перевірити шляхом завантаження файлу з розширенням .pdf та .p7s у вікно для перевірки КЕП, перейшовши за посиланням http://czo.gov.ua/verify. При перевірці КЕП виявлено, що перевірити його неможливо. 1.3. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файли: Довідка про грошове покриття до 43030.pdf, Довідка про грошове покриття до 43030.pdf.(1).p7s, Довідка про грошове покриття до 43030.pdf.(2).p7s. У тексті (або колонтитулах) довідки вказано, що Достовірність кваліфікованого електронного підпису Ви можете перевірити шляхом завантаження файлу з розширенням .pdf та .p7s у вікно для перевірки КЕП, перейшовши за посиланням http://czo.gov.ua/verify. При перевірці КЕП виявлено, що перевірити його неможливо. 1.4. Учасником в складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію, в якої зазначено, що Банківська Гарантія № 43030 від «11» листопада 2024 року видана відповідно до Договору про надання гарантії № 43030/ЮГ-24 від «11» жовтня 2024 року. У складі тендерної пропозиції Учасником надано Договір про надання гарантії № 43030/ЮГ-24 від 01 листопада 2024 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. У пункті 5.12. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначено наступне: Учасник має надати в складі пропозиції довідку про погодження з умовами проекту договору. 2.2. Пунктом 5.13. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. 2.3. Підпунктом 9 пункту 5.13. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено: Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі пропозиції: - оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення цінової пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку. 2.4. Підпунктом 9 пункту 5.13. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено: Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати в складі пропозиції такий договір разом з банківською гарантією. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати довідку про погодження з умовами проекту договору. 3.2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати електронну банківську гарантію в якої можливо перевірити підписанта, який наклав КЕП. 3.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати довідку про грошове покриття в якої можливо перевірити підписанта, який наклав КЕП, або оригінал довідки від банку-гаранта. 3.4. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати Договір про надання гарантії № 43030/ЮГ-24 від «11» жовтня 2024 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.