Період оскарження умов закупівлі - по 25-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 220 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40901383 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://novoukr.osv.org.ua |
| Контактна особа: | Катерина Сушко |
| Телефон: | +380525150039 |
| E-mail: | katesushko98@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 27100, Україна, Кіровоградська область,Новоукраїнський р-н, м. Новоукраїнка, вул. Покровська, буд. 70 |
2 |
Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, просимо завантажити: 1. Довідкц в довільній формі про надання згоди на обробку персональних даних та додержання вимог Закону України «Про захист персональних даних» згідно вимог п.11 додатку 2 тендерної документації; 2. копію аналогічного договору згідно вимог п.12 додатку 2 тендерної документації (у складі пропозиції надано договір підписаний лише зі сторони постачальника без дати та номеру договору); 3.Документи що підтверджують якість товару(сертифікат, декларація, паспорт якості тощо) згідно вимог п.13 додатку 2 тендерної документації (лист від виробника не є документом, що підтверджує якість).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.