Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 534 030 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 670,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони у Волинській області |
| ЄДРПОУ: | 40108803 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Інна Тимко |
| Телефон: | +380667010583 |
| E-mail: | upozakup@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 43025, Україна, Волинська область,м. Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 37 |
6 |
Відповідно до ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням ч. 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей зі здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМ ДІСТІ" замовником виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, зокрема на вимоги, встановлені в Додатку 1 до тендерної документації, а саме в п. 3.1.: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1, - Учасник надав підтвердження текстової частини Додатку 2, не вказавши при цьому інформацію, що прописана в таблиці Додатку 2 в графі «Опис товару». На вимоги, встановлені в Додатку 1 до тендерної документації, в п. 4, в Переліку документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, а саме в п. 4.2. – Учасник мав надати Оригінал/ копію сертифікатів відповідності на будь-яку партію зразків шоломів, що видані на підставі протоколів випробувань кулезахисних шоломів на підтвердження відповідності вимогам ДСТУ 8835:2019 (пп. 5.1.1, 5.2.2, табл. 2, пп. 6.1.3., 8.1, 8.2, 9.1, 9.3) та щодо підтвердження відповідності 1-му класу захисту., виданому Учаснику та чинному на кінцеву дату подання тендерних пропозицій», - Учасник надав сертифікат без додатка, а без додатка сертифікат вважається недійсним. Також на вимоги, встановлені в Додатку 1 до тендерної документації, в п. 5, в Переліку інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, а саме в п. 5.5.: Учасник мав використати «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації», - Учасник підписав свою тендерну пропозицію Удосконаленим електронним підписом (УЕП). Перелік документів та/або інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності: 1. Таблиця Додатку 2 до тендерної документації, що підтверджує інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що подається Учасником у складі його тендерної пропзиції. 2. Додаток до Сертифіката відповідності на будь-яку партію зразків шоломів, що видані на підставі протоколів випробувань кулезахисних шоломів на підтвердження відповідності вимогам ДСТУ 8835:2019 (пп. 5.1.1, 5.2.2, табл. 2, пп. 6.1.3., 8.1, 8.2, 9.1, 9.3) та щодо підтвердження відповідності 1-му класу захисту. 3. Тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.