Період оскарження умов закупівлі - по 06-09-2024, 00:00
за кодом ДК 021:2015 - 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 211 500 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728418 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стрюков Олексій Олександрович |
| Телефон: | 380486875043 |
| E-mail: | o.striukov@ilk.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» (Протигази), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2024-08-30-007438-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР» встановлено наступні невідповідності: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи та/або інформацію не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме: - копія сертифікату на управління системою якості ISO 9001:2015 (реєстраційний номер 12 100 8371 TMS) від виробників складових продукції (маски, фільтру); - копія сертифікату якості на фільтри; - копії авторизаційних листів щодо офіційного партнерства між учасником та виробниками захисних масок та фільтрувальних коробок надані разом із їх автентичним перекладом на українську мову, проте відсутній підпис перекладача, яким зроблено переклад та вірність перекладу цих документів не засвідчена нотаріально. Відповідно до п.7 Розділу 1 тендерної документації документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів або справжність підпису перекладача, яким зроблено переклад, засвідчується нотаріально. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): інформацію/документи відповідно до вимог тендерної документації, а саме: - документи відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.