Період оскарження умов закупівлі - по 14-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 140 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 700,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 04060803 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дрига Алла |
Телефон: | 380676077759 |
E-mail: | drigaalla77@gmail.com |
Місцезнаходження: | 20202, Україна, Черкаська область,Звенигородка, пр.Шевченка, будинок 63 |
1 |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 04060803 ПРОТОКОЛ 22.08.2024 р. № б/н Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 09.08.2024р. оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Станція РЕБ «СИНИЦЯ 2» з зарядним пристроєм для захисту від FPVдронів або еквівалент (1 комплект) «КОД ДК 021:2015 – 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту» , унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-08-09-010757-a (далі — Закупівля). При розгляді пропозиції Учасника №1 ТОВ «ДронХаб» було виявлено невідповідність, а саме: відсутня виписка, шо підтверджує оплату по договору, який надавався учасником у тендерній пропозиції для підтвердження аналогічного досвіду, згідно вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ТОВ «ДронХаб» з вимогою про усунення виявленої невідповідності, що подано учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявленої невідповідності учасником процедури закупівлі ТОВ «ДронХаб» Уповноважена особа: Алла ДРИГА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 04060803 ПРОТОКОЛ 22.08.2024 р. № б/н Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 09.08.2024р. оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Станція РЕБ «СИНИЦЯ 2» з зарядним пристроєм для захисту від FPVдронів або еквівалент (1 комплект) «КОД ДК 021:2015 – 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту» , унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-08-09-010757-a (далі — Закупівля). При розгляді пропозиції Учасника №1 ТОВ «ДронХаб» було виявлено невідповідність, а саме: відсутня виписка, шо підтверджує оплату по договору, який надавався учасником у тендерній пропозиції для підтвердження аналогічного досвіду, згідно вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ТОВ «ДронХаб» з вимогою про усунення виявленої невідповідності, що подано учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявленої невідповідності учасником процедури закупівлі ТОВ «ДронХаб» Уповноважена особа: Алла ДРИГА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.