Закупівлю оголошено - 06-08-2024, 15:19. Дата останніх змін - 09-09-2024, 12:09

Засоби індивідуального захисту в асортименті

Засоби індивідуального захисту в асортименті... Державна закупівля - UA-2024-08-06-008493-a Засоби індивідуального захисту в асортименті від замовника Банкнотно-монетний двір Національного банку України від 8/6/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-06-008493-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-07-31-010247-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-08-2024, 15:19
по 12-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-08-2024, 15:19
по 15-08-2024, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 16-08-2024, 14:43
по 16-08-2024, 15:06

Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1573000
1 573 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:15 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Банкнотно-монетний двір Національного банку України
ЄДРПОУ:21575489 Досьє YouControl
Контактна особа:Гриценко Владислав
Телефон:380445311123
E-mail:VLADYSLAV_HRYTSENKO@BANK.GOV.UA
Місцезнаходження:
02222, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Засоби індивідуального захисту ...
1 573 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 16-08-2024, 14:43
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Навушники протишумові

190
штука
02232 Україна Київська область Київ м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
по 13-12-2024
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Окуляри захисні відкритого типу

65
штука
02232 Україна Київська область Київ м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
по 13-12-2024
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Окуляри захисні закритого типу

250
штука
02232 Україна Київська область Київ м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
по 13-12-2024
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Захисні окуляри для газозварювальника

6
штука
02232 Україна Київська область Київ м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
по 13-12-2024
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Маска зварника "Хамелеон"

18
штука
02232 Україна Київська область Київ м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
по 13-12-2024
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Щиток захисний, прозорий

81
штука
02232 Україна Київська область Київ м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
по 13-12-2024
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Респіратор ЗМ К112 FFP2

2 100
штука
02232 Україна Київська область Київ м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
по 13-12-2024
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Напівмаска 3М (або еквівалент) серії 6000

100
штука
02232 Україна Київська область Київ м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
по 13-12-2024
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Повнолицьова маска серії 3М (або еквівалент)

7
штука
02232 Україна Київська область Київ м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
по 13-12-2024
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фільтр до масок 3М (або еквівалент) 6000, АВЕК1

500
штука
02232 Україна Київська область Київ м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
по 13-12-2024
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фартух прогумований

65
штука
02232 Україна Київська область Київ м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
по 13-12-2024
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фартух прогумований кислотостійкий

18
штука
02222 Україна Київська область Київ м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
по 31-12-2024
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комбінезон захисний одноразовий

15
штука
02232 Україна Київська область Київ м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
по 13-12-2024
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Захисний комбінезон 3M 4565 (або еквівалент)

6
штука
02232 Україна Київська область Київ м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
по 13-12-2024
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм захисний Л-1

110
штука
02232 Україна Київська область Київ м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
по 13-12-2024
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Напальчники гумові

250
штука
02232 Україна Київська область Київ м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
по 13-12-2024
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Протигаз шланговий ПШ-2 в комплекті

12
штука
02232 Україна Київська область Київ м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
по 13-12-2024
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Сушина Марина
Остаточна пропозиція:
1 000 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 254 900 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-08-2024, 12:04
Період подачі оскарження:
по 03-09-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-08-24, 16:31:47
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА, номер запису про проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 22300000000025617, РНОКПП 2924610224 (далі – ФОП СУШИНА М. С.) щодо закупівлі “35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Засоби індивідуального захисту в асортименті), очікувана вартість закупівлі – 1 573 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – серпень 2024 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником ФОП СУШИНА М. С. у складі тендерної пропозиції на підтвердження належного виконання договорів, зазначених в довідці учасника у довільній формі, завіреної підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років, не надано платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору, що суперечить вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасником ФОП СУШИНА М. С. у складі тендерної пропозиції не надано довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, що суперечить вимогам пункту 11 додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу завантажити: “Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю): - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) про закупівлю засобів індивідуального захисту в асортименті) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.” 2.2. Пункт 11 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу завантажити: “Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. Відповідно до пункту 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. У разі відсутності листа-згоди та довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.” 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) про закупівлю засобів індивідуального захисту в асортименті) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. 3.2. Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-08-24, 16:31:47
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-08-06-008493-a-c1
Номер договору:
24-81-296
Дата підписання договору:
09-09-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 09-09-2024 по 31-12-2024
1 000 000 UAH
Ціна договору
1 000 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Новотна Юлія Павлівна   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, Київ, вул.Івана Виговського, 10е, 04136, Новотна Юлія Павлівна
Остаточна пропозиція:
999 995 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 225 160 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 28-08-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 19-08-24, 17:13:51
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НОВОТНА ЮЛІЯ ПАВЛІВНА, номер запису про проведення державної реєстрації: 25860000000006280 (далі – ФОП НОВОТНА Ю. П.) щодо закупівлі “35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Засоби індивідуального захисту в асортименті), очікувана вартість закупівлі – 1 573 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – серпень 2024 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. у складі тендерної пропозиції надано документи у формі електронного документа, на які не накладено УЕП або КЕП на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо, а саме: - документ “Тендерна пропозиція”; - документ “Таблиця відповідності технічним, якісним та кількісним вимогам”; - документ “Лист-згода”; - документ “Довіреність”, що суперечить вимогам абзаців 2 та 16 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації. 1.2. Учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в довідці учасника у довільній формі, завіреній підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років зазначено договір на поставку Товару №38-В-РЕФ-23 від 10.03.23р, найменування замовника за договором: ДП «Адміністрація морських портів України». На підтвердження належного виконання вищевказаного договору, відповідно до умов договору, учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. не надані до довідки копії наступних документів: - договір (учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. завантажено договір за яким постачальником є Фізична особа Підприємець Заброскова Юлія Павлівна), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, що суперечить вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в довідці учасника у довільній формі, завіреній підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років зазначено Договір поставки №10/12 від 10.12.2018р., найменування замовника за договором: ТОВ «Аквафрост», загальна вартість договору та сума фактичного виконання договору: 138 700,00. На підтвердження належного виконання вищевказаного договору, відповідно до умов договору учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. не надані до довідки копії наступних документів: - договір (учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. завантажено договір за яким постачальником є Фізична особа Підприємець Заброскова Юлія Павлівна, відсутні підпис та відбиток печатки від іншої сторони за договором, загальна вартість договору становить 76 405,00 грн), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, що суперечить вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Абзац 2 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації містить вимогу: “Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей в цій тендерній документації та завантаження нижченаведених документів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”: - документ “Тендерна пропозиція”; - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення такої вимоги замовником); - інформація щодо наявності/відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей; - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; - інформація щодо залучення субпідрядників/співвиконавців (для закупівлі робіт або послуг); - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - інша інформація та документи, визначені у Додатку 1 до тендерної документації; - документи для учасника – фізичної особи/ фізичної особи-підприємця; - забезпечення тендерної пропозиції (у разі встановлення такої вимоги замовником).”| Абзац 16 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації містить вимогу: “Тендерна пропозиція учасника має відповідати таким вимогам: 1) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію (крім учасників-нерезидентів); 2) якщо у складі тендерної пропозиції документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 3) якщо у складі тендерної пропозиції містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо пропозиція учасника містить лише скановані документи і кожен з цих документів підписаний УЕП або КЕП окремо, то учасник може не накладати УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому; 2) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім’я/ ініціалів та посади особи), (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє УЕП або КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку ненакладення учасником УЕП або КЕП відповідно до умов тендерної документації, учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та його пропозиція буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (крім учасників-нерезидентів).” 2.2. Пункт 2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу завантажити: “Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю): - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) про закупівлю засобів індивідуального захисту в асортименті) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.” 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей в цій тендерній документації та завантаження нижченаведених документів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”: - документ “Тендерна пропозиція”; - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення такої вимоги замовником); - інформація щодо наявності/відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей; - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; - інформація щодо залучення субпідрядників/співвиконавців (для закупівлі робіт або послуг); - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - інша інформація та документи, визначені у Додатку 1 до тендерної документації; - документи для учасника – фізичної особи/ фізичної особи-підприємця; - забезпечення тендерної пропозиції (у разі встановлення такої вимоги замовником). Більш детальна інформація щодо документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції визначено у Додатку 1 до тендерної документації. … Тендерна пропозиція учасника має відповідати таким вимогам: 1) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію (крім учасників-нерезидентів); 2) якщо у складі тендерної пропозиції документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 3) якщо у складі тендерної пропозиції містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо пропозиція учасника містить лише скановані документи і кожен з цих документів підписаний УЕП або КЕП окремо, то учасник може не накладати УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому; 2) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім’я/ ініціалів та посади особи), (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». 3.2. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) про закупівлю засобів індивідуального захисту в асортименті) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-08-24, 17:13:51

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Новотна Юлія Павлівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
999 995 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 225 160 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
Доказ:
Документ
довідка аналогічні договори.pdf, - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 000 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 254 900 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:06-08-2024, 15:19:43
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено06-08-2024, 15:19:43
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-08-2024, 14:11:49
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:08-08-2024, 14:11:50
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:06-08-2024, 15:19:43
              Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Оголошення про проведення закупівлі
                публічний Видалено06-08-2024, 15:26:53
                Оголошення про проведення закупівлі
                публічнийЕкспортовано:08-08-2024, 14:18:46
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник фізична особа підтверджує, що
                  1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-08-2024, 15:19:43
                  Учасник юридична особа підтверджує, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-08-2024, 15:19:43
                  2. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-08-2024, 15:19:43
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-08-2024, 15:19:43
                  Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-08-2024, 15:19:43
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-08-2024, 15:19:43
                  5. Порушення справ про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-08-2024, 15:19:43
                  6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-08-2024, 15:19:43
                  У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-08-2024, 15:19:43
                  7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-08-2024, 15:19:43
                  8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  Замовник підтверджує, що
                  1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-08-2024, 15:19:43
                  1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-08-2024, 15:19:43
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Засоби індивідуального захисту в асортименті
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-08-2024, 15:19:43
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): , 1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) про закупівлю засобів індивідуального захисту в асортименті) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ