Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 420 160,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 100,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут" |
| ЄДРПОУ: | 25556649 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Ключук |
| Телефон: | +380675519505 |
| E-mail: | mail@lgk.lviv.ua |
| Місцезнаходження: | 79038, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Пасічна, 68 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП Мундир в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Комплект форми парадної) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації: Розділ 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей: 3.1. Довідка за встановленою формою про виконання аналогічних договорів Учасником такої довідки в складі Тендерної пропозиції не надано. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Учасник повинен надати Довідку за встановленою формою про виконання аналогічних договорів 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.