Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 556 250,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 781,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 40108871 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Трегуб |
| Телефон: | +380671454027, +380542227134 |
| E-mail: | sumy-ohrana.tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Замовником виявлено невідповідність у інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, зокрема: - Учасником надано аналогічний договір від 04.09.2023 року № 5341, укладений з Управлінням поліції охорони в Кіровоградській області (файл «2.Аналогічний договір _ накладні (УПО в Кіровоградскій обл.).pdf») разом з видатковими накладними від 02.10.2023 № 1440 та від 24.11.2023 № 1645, в яких відсутні печатки з боку отримувача. Водночас зазначені видаткові накладні містять інформацію про те, що приймання товару здійснюється на підставі Довіреності № 146 від 27.09.2023 та № 170 від 21.11.2023. У зв’язку із тим, що Учасник не надав вказані довіреності, відсутня можливість підтвердити факт повного виконання договору. (вимога: п. 1.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації) Учасник повинен надати: Документи, що підтверджують факт повного виконання аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.