| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 13 609 594,99 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 68 047,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР АВІАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 41374577 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Богданов Віталій Валентинович |
| Телефон: | 380992450450 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей Учасники при подачі пропозиції повинен завантажити необхідні документи через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, але не надав: Скановану копія документа, виданого органом Державної фіскальної служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість - у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ – надається сканований документ з органу Державної фіскальної служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника. 2. Посилання на вимогу оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої виявлені невідповідності - пункт 3 «Інші документи від Учасника» Додатку 1 «Інші вимоги» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Надати скановану копія документа, виданого органом Державної фіскальної служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість - у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ – надається сканований документ з органу Державної фіскальної служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.