Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2024, 00:00
Портативний радіоелектронний засіб протидії безпілотним літальним апаратам Avenge Angel Pineapple High Power всенаправлений 7-діапазонний (або еквівалент) у кількості 4 (чотирьох) одиниць для забезпечення потреб особового складу Сил оборони України під час широкомасштабного вторгнення російської федерації на територію України (код за ДК 021:2015: 35730000-0 - Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)/ Більш детально викладено у файлах: "35730000-0 . Тендерна документація . РЕБ _ №1.pdf.p7s.zip", "35730000-0 . Проєкт договору про закупівлю . РЕБ _ №1.pdf.p7s.zip". Строк поставки товару: не пізніше 15.08.2024 року (включно). Придбання Товару здійснюється із застосуванням нульової ставки ПДВ, відповідно абзацу 6 пп. 5 п. 32 підрозділу 2. «Особливості справляння податку на додану вартість» Податкового кодексу України, яким передбачено, що тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України: товарів, кінцевим отримувачем яких відповідно до сертифіката кінцевого споживача або згідно з умовами договору визначено правоохоронні органи, Міністерство оборони України, Збройні Сили України та інші військові формування, добровольчі формування територіальних громад, утворені відповідно до законів України, інші суб’єкти, що здійснюють боротьбу з тероризмом відповідно до закону та/або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації проти України, підприємства, які є виконавцями (співвиконавцями) державних контрактів (договорів) з оборонних закупівель: безпілотних літальних апаратів без озброєння та їх частин, що класифікуються у товарних позиціях 8806, 8807 згідно з УКТ ЗЕД. Покупець придбаває Товар з метою забезпечення бойової, мобілізаційної готовності, боєздатності та функціонування військової частини.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 323 333,32 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 19 850,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
ЄДРПОУ: | 04332207 Досьє YouControl |
Сайт: | https://boratyn.silrada.org/ |
Контактна особа: | Олена Василівна Савчук |
Телефон: | +380968171767 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 45605, Україна, Волинська область,Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20 |
2 |
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-04-008887-a), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» (код ЄДРПОУ 35072105), визначеної електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось Тендерною документацією, а саме: 1. Документи, подані учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» (код ЄДРПОУ 35072105), у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, не відповідають вимогам, передбаченим Замовником у Тендерній документації, зокрема: - Наданий учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно абзацу 2 пункту 1.2 Розділу 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Додатку №1 до Тендерної документації лист-відгук, виданий Товаристом з обмеженою відповідальністю «Завод Укрбудмаш» (файл «Аналогічний договор,лист відгук.pdf»), не містить номера та дати виконаного аналогічного договору, що суперечить вимогам, визначеним Замовником в абзаці 2 пункту 1.2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації. - Надана учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно пункту 1.1 та пункту 1.2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації копія Договору поставки від 14.06.2024 р., укладеного із Товаристом з обмеженою відповідальністю «Завод Укрбудмаш» (файл «Аналогічний договор,лист відгук.pdf») та видаткової накладної до нього №3 від 17.06.2024 р. (файл «Видаткова накладна до аналогічного договору.pdf») не завірені учасником належним чином, тобто оформлені з порушення вимог Тендерної документації, інструкції з діловодства та нормативно-правових актів України. - Інформаційна довідка, надана учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно пункту 1.1 Розділу 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Додатку №1 до Тендерної документації (файл «Довідка щодо аналогічних договорів.pdf»), не містить строку поставки товару/надання послуг/виконання робіт за договором, що суперечить вимогам, визначеним Замовником у пункті 1.1 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації. Таким чином, надані у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» (код ЄДРПОУ 35072105) відомості щодо Договору поставки від 14.06.2024 року належним чином не підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного предмету закупівлі договору, а тендерна пропозиція учасника є такою, що не містить інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Крім того, на копії проєкту договору, затвердженого Замовником та погодженого Учасником, (файл «Проект договору.pdf»), а саме, на сторінці №9, відсутній підпис уповноваженої особи ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» та відтиск мокрої печатки. Тобто, даний документ оформлено з порушенням інструкції з діловодства та нормативно-правових актів України. Таким чином, на виконання вимог частини шістнадцятої статті 29, пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами), повідомляємо про виявлені невідповідності та звертаємося з вимогою про усунення учасником таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей шляхом довантаження або доповнення зазначених вище відомостей/ документів необхідною інформацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.