Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 420 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 200,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Семенівська сільська рада |
ЄДРПОУ: | 20525354 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Семенівська сільська рада |
Телефон: | +380955519052 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Молебний Олег Петрович виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: учасником не надано: 1. Довідка-роз’яснення (повне обґрунтування), в довільній формі, щодо включення/не включення до вартості товару податку на додану вартість відповідно розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (п.п.6 п.3 Додатку 2 до тендерної документації). 2. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (або обґрунтування його відсутності) (п.п.9 п.3 Додатку 2 до тендерної документації). 3. Скан-копія документів, які засвідчують якість продукції (паспорт якості, декларація відповідності) (п.п.11 п.3 Додатку 2 до тендерної документації). 4. Інформація щодо кожного аналогічного договору, зазначеного в довідці, підтверджується копією цього договору разом із додатками до нього та копіями накладної (накладних) ( п.1 Додатку 2 до тендерної документації). 5. Лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору ( п.1 Додатку 2 до тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.