Період оскарження умов закупівлі - по 15-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 13 930 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 139 300,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 139 300,00 UAH |
Замовник: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 23311317 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Курбетьєв Валерій Олександрович |
Телефон: | 380445276671 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
4 |
21.06.2024 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 35810000-5: «Індивідуальне обмундирування» (Куртка утеплена польова (вид 1)) номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-05-10-008965-a. 21 червня 2024 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 7 пункту 1 Розділу ІІІ учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" відсутня довідка, складена в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. 2. Відповідно до підпункту 7 пункту 1 Розділу ІІІ учасник у складі тендерної пропозиції повинен копію останньої затвердженої фінансової звітності (з квитанцією про її прийняття), складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства. Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" відсутня копія останньої затвердженої фінансової звітності (з квитанцією про її прийняття), складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства. 3. Відповідно до підпункту 5.1.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 5.1.1. п.5 Розділу ІІІ цієї тендерної документації. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, документальне підтвердження виконання договору (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 35810000-5: «Індивідуальне обмундирування». ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" було надано договір № 286/3/20/242 від 26.10.2020 в якому відсутнє документальне підтвердження виконання договору (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та інше). 4. Відповідно до підпункту 5 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнений документ «Тендерна пропозиція», форма якого визначена цією тендерною документацією у Додатку 1; Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" відсутній заповнений документ «Тендерна пропозиція», форма якого визначена цією тендерною документацією у Додатку 1. 5. Відповідно до підпункту 5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції на кожного працівника зазначеного у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації необхідно надати наказ про призначення на посаду (прийняття на роботу) або цивільно-правову угоду чинну не менше ніж на строк поставки товару, визначений умовами цієї документації або копію наказу про суміщення чи сумісництво. Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" відсутні накази на кожного працівника зазначеного у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації про призначення на посаду (прийняття на роботу) або цивільно-правову угоду чинну не менше ніж на строк поставки товару, визначений умовами цієї документації або копію наказу про суміщення чи сумісництво. 6. Відповідно до підпункту 5.7.4 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником. Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСТРІМ-ТЕКС" відсутній лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. 2. копію останньої затвердженої фінансової звітності (з квитанцією про її прийняття), складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства. 3. копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 5.1.1. п.5 Розділу ІІІ цієї тендерної документації. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, документальне підтвердження виконання договору (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та інше). 4. заповнений документ «Тендерна пропозиція», форма якого визначена цією тендерною документацією у Додатку 1. 5. накази на кожного працівника зазначеного у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації про призначення на посаду (прийняття на роботу) або цивільно-правову угоду чинну не менше ніж на строк поставки товару, визначений умовами цієї документації або копію наказу про суміщення чи сумісництво. 6. лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником. Уповноважена особа Валерій КУРБЕТЬЄВ
31.05.2024 року ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі тендерної пропозиції ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 35810000-5: «Індивідуальне обмундирування» (Куртка утеплена польова (вид 1)) номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-05-10-008965-a. 31 травня 2024 року під час розгляду тендерної пропозиції ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 9 пункту 1 Розділу ІІІ учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії сертифіката ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) про впровадження та використання системи управління якістю. Такий документ повинен бути чинним не менше ніж строк поставки товару, визначений цією тендерною документацією. Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" відсутній копія сертифіката ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) про впровадження та використання системи управління якістю. Такий документ повинен бути чинним не менше ніж строк поставки товару, визначений цією тендерною документацією. 2. Відповідно до підпункту 7 пункту 1 Розділу ІІІ учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" відсутня довідка, складена в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. 3. Відповідно до підпункту 5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, на кожного працівника зазначеного у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації необхідно надати наказ про призначення на посаду (прийняття на роботу) або цивільно-правову угоду чинну не менше ніж на строк поставки товару, визначений умовами цієї документації або копію наказу про суміщення чи сумісництво. ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" було надано документ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» № 376/2 від 17.05.2024 в якому містяться відомості про 39 працівників підприємства ПрАТ "АСТРА ЛЮКС". Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" відсутні на кожного працівника зазначеного у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації необхідно надати наказ про призначення на посаду (прийняття на роботу) або цивільно-правову угоду чинну не менше ніж на строк поставки товару, визначений умовами цієї документації або копію наказу про суміщення чи сумісництво. 4. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 139 300,00 грн. (сто тридцять дев’ять тисяч триста гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" відсутня копія документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. копія сертифіката ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) про впровадження та використання системи управління якістю. Такий документ повинен бути чинним не менше ніж строк поставки товару, визначений цією тендерною документацією. 2. довідка, складена в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. 3. на кожного працівника зазначеного у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації необхідно надати наказ про призначення на посаду (прийняття на роботу) або цивільно-правову угоду чинну не менше ніж на строк поставки товару, визначений умовами цієї документації або копію наказу про суміщення чи сумісництво. 4. копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Уповноважена особа Валерій КУРБЕТЬЄВ
20.05.2024 року ТОВ "МІК" ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ "МІК" на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 35810000-5: «Індивідуальне обмундирування» (Куртка утеплена польова (вид 1)) номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-05-10-008965-a. 20 травня 2024 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МІК" встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 5 пункту 1 Розділу ІІІ учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнений документ «Тендерна пропозиція», форма якого визначена цією тендерною документацією у Додатку 1. Всупереч зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ "МІК" відсутній заповнений документ «Тендерна пропозиція», форма якого визначена цією тендерною документацією у Додатку 1. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Заповнений документ «Тендерна пропозиція», форма якого визначена цією тендерною документацією у Додатку 1. Уповноважена особа Валерій КУРБЕТЬЄВ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.