Період оскарження умов закупівлі - по 16-04-2024, 00:00
За кодом ДК021-2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 291 666,67 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728418 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стрюков Олексій Олександрович |
| Телефон: | 380486875043 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Системи та пристрої нагляду та охорони), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2024-04-11-002997-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Компанія Строймір» встановлено наступні невідповідності: 1. Учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) інформацію/документи надано не в повному обсязі (відповідно до п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): - інформацію/документи відповідно до вимог тендерної документації. 2. У складі тендерної пропозиції на підтвердження повноваження посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції надано протокол №7 від 07.01.2020 з обмеженим строком надання повноважень (відповідно до п.1 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): - документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. 3. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано лист-гарантію (відповідно до п.3 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): документ відповідно до вимог тендерної документації. 4. У складі тендерної пропозиції Учасником надано деякі документи, не у відповідності з вимогами тендерної документації (відповідно до пп. 1.4 п. 1 Розділу 3 тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): - документи відповідно до вимог тендерної документації.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Системи та пристрої нагляду та охорони), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2024-04-11-002997-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Технології Генерації Інсталяції-Груп» встановлено наступні невідповідності: 1. Учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано документи не у відповідності до вимог тендерної документації (відповідно до п.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): аналогічний договір* у повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, документу(ів), що підтверджує(ють) факт поставки товару за цим договором (товарно-транспортна накладна або видаткова накладна або акт приймання-передачі товару або інший первинний документ, складений відповідно до вимог статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV) та позитивний лист-відгук (не менше 1) від цього замовника (крім Чорноморської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України»). * Під аналогічним договором мається на увазі договір поставки турнікета(ів) або шлагбаума(ів). 2. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано лист гарантію, що учасник не підпадає під дію персональних економічних та інших обмежувальних санкцій (заходів), (відповідно до п.2 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): документ відповідно до вимог тендерної документації. 3. У складі тендерної пропозиції Учасником надано лист-гарантію не в повному обсязі (відповідно п.3 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): документ відповідно до вимог тендерної документації. 4. У складі тендерної пропозиції Учасником надано письмове погодження із проєктом договору про закупівлю з некоректним зазначенням назви Учасника (відповідно Додатку 2/1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): письмове погодження із проєктом договору про закупівлю з коректним зазначенням назви Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.