Період оскарження умов закупівлі - по 02-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 50 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 45021701 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Каріна Керімова |
Телефон: | +380684506823 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69107, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 164 |
3 |
Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 9 розділу 4 додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію (або скан-копію оригіналу) свідоцтва чи витягу з Реєстру платників єдиного податку або свідоцтва чи витягу з реєстру платників податку на додану вартість (відповідно до податкового статусу Учасника). У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв/ витягів. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про те, що Учасник має статус платника податку на додану вартість, але по незалежним причинам, станом на момент подачі пропозиції Товариство не могло надати Витяг з реєстру платників ПДВ (файл під назвою: «16.Щодо Витягу платника ПДВ.pdf»). Тендерна пропозиція Учасника не містить витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції копію (або скан-копію оригіналу) свідоцтва чи витягу з реєстру платників податку на додану вартість.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.