Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 120 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Кам’янської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04060855 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Любов Солонько |
Телефон: | +380473261787 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 20800, Україна, Черкаська область,м.Кам’янка, вул. Героїв Майдану, 37 |
3 |
1) При розгляді тендерної пропозиції Учасника було встановлено його невідповідність в частині інформації та/або документах, що подані Учасником відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції: У складі тендерної пропозиції Учасника: - не надано Гарантійний лист в довільній формі про можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійним строками та в терміни, визначені тендерною документацією. - оформлено інформацію тендерної пропозиції не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме характеристики товару надані Замовником, що відображені в документах пропозиції та характеристики товару запропонованого учасником оформлені не у вигляді порівняльної таблиці; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до п. 4. ч. 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: гарантійний лист в довільній формі; - Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник закупівлі повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель (артикул) для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника)) 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом подання (до завантаження): - Гарантійний лист в довільній формі про можливість поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійним строками та в терміни, визначені тендерною документацією; - порівняльну таблицю характеристик товару Замовника та характеристик товару Учасника, оформлену одним документом з зазначенням виробника та моделі позицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.