Закупівлю оголошено - 21-03-2024, 17:14. Дата останніх змін - 19-04-2024, 12:40

Вогнегасник порошковий закачного типу ВП-9(з)

Закупівля: UA-2024-03-21-012438-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-03-2024, 17:14
по 27-03-2024, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-03-2024, 12:00
по 01-04-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 01-04-2024, 15:31
по 01-04-2024, 15:54

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:187 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 875,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:5 625,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Дворецька Катерина Віталіївна
Телефон:380444624862
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вогнегасник порошковий закачного типу ВП-9(з)

250
штука
Україна , Відповідно до документації ,
по 12-12-2024
35110000-8
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


+ -
Документи
Тип документа: Тендерна документація
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-03-2024, 17:14:16
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
1 875,00 UAH
Початок аукціону:
01-04-2024, 15:31
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ШЕРИФ-ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Щербаківського Данила, будинок 52, офіс 461, 04111, Олександр Сидоренко
Остаточна пропозиція:
165 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
165 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-04-2024, 14:18

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-04-24, 13:22:55
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: – Учасник надав довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, від 29 березня 2024 року за вих. № 29/03/24/010, у якій зазначено статус учасника як «надавач послуг», що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оскільки предметом закупівлі є товар, а не послуга. – Учасник надав гарантійний лист щодо заходів довкілля від 29 березня 2024 року за вих. № 29/03/24/012, у якій не зазначено перелік заходів, які застосовує учасник для захисту довкілля. – Учасник надав Договір оренди обладнання та техніки від 20 вересня 2021 року, згідно з пунктом 4.2. якого визначено, що термін оренди складає 2 (два) роки з моменту прийняття майна, що орендується, за актом приймання. Відповідно до наданого Акту приймання-передачі обладнання та техніки майно було передано у тимчасове володіння та користування 20 вересня 2021 року. Відсутнє підтвердження, що договір є дійсним на момент подання учасником пропозиції. – Учасник надав довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 29 березня 2024 року за вих. № 29/03/24/018, у якій не зазначено прізвища контактних осіб контрагентів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: – Пункт 8 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: Повне найменування; Статус Учасника (виробник або постачальник, або ін.); Юридична адреса; Поштова або фактична адреса; Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); Тел./факс; E-mail; Посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). – Пункт 10 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа із зазначенням переліку заходів що застосовуються, який підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. – Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). – Підпункт 1 пункту 18 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, про раніше виконані договори (не менше одного), що містить інформацію: - назва контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон); - предмет Договору; - номер та дата Договору; - стан виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати постачальник для усунення виявлених невідповідностей: – Надати довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, із зазначенням достовірної інформації щодо статусу учасника (постачальник або ін.). – Надати гарантійний лист із зазначенням переліку заходів що застосовуються, який підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. – Надати Додаткову угоду або інший документ, яким продовжено термін дії договору оренди обладнання та техніки від 20 вересня 2021 року, або Договір оренди обладнання та техніки, який є дійсним на момент подачі пропозиції учасником, або відповідні роз’яснення щодо строку дії зазначеного вище договору. – Надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у якій зазначити прізвища контактних осіб контрагентів.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-04-24, 13:22:55
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-03-21-012438-a-a1
Номер договору:
13/СПБ
Дата підписання договору:
18-04-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 18-04-2024 по 31-12-2024
165 000,00 UAH
Ціна договору
165 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ШЕРИФ-ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
165 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
165 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Хладар-Техсоюз"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
186 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
186 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Електронна банківська гарантія
Статус: Активна
Дата створення: 21-03-2024, 17:14:03
Способи підтвердження:
Документ
, Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ).
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 21-03-2024, 17:14:03
Способи підтвердження:
Документ
Оригінал платіжної інструкції , * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ