Закупівлю оголошено - 01-03-2024, 15:47. Дата останніх змін - 09-04-2024, 15:19

Бронежилет 6-го класу захисту

Закупівля: UA-2024-03-01-009853-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-03-2024, 15:47
по 08-03-2024, 22:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-03-2024, 22:00
по 22-03-2024, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 25-03-2024, 14:03
по 25-03-2024, 14:32

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:325 000 000,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:3 250 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:9 750 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:військова частина 2276 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:14323534 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua
Контактна особа:Головиріна Світлана Василівна
Телефон:380951262390
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна, Сумська область,
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бронежилет 6-го класу захисту

10000
комплект
Україна , Київська область ,
по 31-07-2024
35810000-5
Індивідуальне обмундирування


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:08-03-2024, 13:13:16
Видалено07-03-2024, 17:36:57
Видалено05-03-2024, 12:05:04
Видалено04-03-2024, 20:52:48
Видалено01-03-2024, 15:48:04
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:08-03-2024, 13:12:59
Видалено04-03-2024, 20:52:32
Видалено01-03-2024, 15:47:42
Тип документа: Тендерна документація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки проводяться Замовником шляхом безготівкового переказу коштів (валюта – гривня) на поточний рахунок Виконавця в строк до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня підписання Замовником накладної, Акту приймання-передачі товару та отримання від Виконавця оригіналу сертифікату відповідності товару та протоколу балістичних випробувань товару про відповідність товару ДСТУ 8782:2018. В разі затримки бюджетного фінансування, перерахунок оплати здійснюється протягом 30 календарних днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі Товару на свій реєстраційний рахунок. У такому випадку до Замовника не застосовуються господарські санкції за не виконання умов цього Контракту.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
15
Мінімальний крок аукціону:
3 250 000,00 UAH
Початок аукціону:
25-03-2024, 14:03
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "УКРТАК.ЮА"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул.Франка Івана (Шевченківський р-н) будинок 22/24, 01054, Ольга Смиковська
Остаточна пропозиція:
288 000 000,00 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
318 000 000,00 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-03-2024, 20:15

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-03-24, 18:46:50
24

Вимога про усунення недоліків по процедурі UA-2024-03-01-009853-a Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ "УКРТАК.ЮА" виявлено недоліки у документах а саме: 1. Тендерною документацією вимагалось: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана Кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або Удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.» Відповідно даних вимог виявлено відсутні електронні підписи (КЕП) у файлах: «14.4. Договір оренди», «14.6. Оборонтно-сальдова» 2. Відповідно Додатку 2 тендерної документації пункт 1.3.1 Розділу 1.3. Конструктивні вимоги вимагалось «На рисунку 1 надано приклад з’єднання для визначення масогабаритних та функційних параметрів.» Рис. 1 (відповідно Тендерної документації) У файлі: «17. Довідка техспецифікація» Учасником надано Довідку технічної специфікації запропонованого товару в якій відсутня інформація про вище зазначене. 3. В Таблиці 1 не повному обсязі зазначений Умовний розмірозріст IV а саме: розмір і зріст, мм Відповідно абзацу 5 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 Учаснику надається 24 години для усунення невідповідносте в поданих документах.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-03-24, 18:46:50
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-03-01-009853-a-b1
Номер договору:
35 СО
Дата підписання договору:
09-04-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 09-04-2024 по 30-09-2024
288 000 000,00 UAH
Ціна договору
288 000 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "УКРТАК.ЮА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
288 000 000,00 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
318 000 000,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ВІЙСЬКТОРГ СПЕЦСЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
309 750 000,00 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
313 000 000,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕМП-3000"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
311 000 000,00 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
323 700 000,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»
Статус: Активна
Дата створення: 01-03-2024, 15:47:42
Способи підтвердження:
Документ
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ