Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 095 140,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 15 475,70 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 40109131 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Володимир Побережець |
Телефон: | 380968939979 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21034, Україна, Вінницька область,Вінниця, ПРОВУЛОК ЗАЛІЗНИЧНИЙ, будинок 4 |
4 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції: 1) Згідно вимог п. 4.1. Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі пропозиції повинен надати заповнену Таблиця відповідності технічних, якісних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації Також, згідно Додатку 2, зазнчачається про можливість учасника запропонувати еквівалентний товар «Під «еквівалентом» розуміється рівноцінний і рівнозначний товар, який повністю відповідає технічним та якісним характеристикам, зазначеним у Специфікації. У разі, якщо учасник пропонує «еквівалент», замість Товару, наведеного у Специфікації, то він повинен позначити таку складову частину виразом «еквівалент» та надати документи, які підтверджують, що «еквівалент» має ідентичні якісні та технічні характеристики. Також надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару та запропонованого учасником еквіваленту.» Учасником виконано дану вимогу, Таблиця відповідності технічних, якісних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації завантажена у складі тендерної пропозиції. Однак, під час аналізу змісту файлу «23_Додаток 7…», а саме Таблиці відповідності технічних, якісних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації Встановлено невідповідність змісту ч.1, 6 Таблиці Протоколам випробувань (сертифікатам), наданим учасником ПП ВКФ Весна-Ділогія. Таким чином, ПП ВКФ Весна-Ділогія повинно виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження оновленої Таблиці відповідності технічних, якісних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації, зімст якої узгоджується із протоколами випробувань (сертифікатами). Учасник процедури закупівлі відповідно до вимог Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування , ч .9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» має виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.