Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 166 554,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 832,77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Муніципальна обрядова служба" |
| ЄДРПОУ: | 02128230 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іванишин Христина |
| Телефон: | 380975984423 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79017, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Левицького , будинок 94 |
6 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей:1. У тендерній документації Замовника є вимога:Якщо документи (матеріали та інформація) надані учасником процедури закупівлі у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису/удосконаленого електронного підпису, то засвідчувати такі документи печаткою та підписом уповноваженої особи не потрібно, Учасник у складі своєї пропозиції надав такі документи як Додаток_2_Технічна_специфікація_9_.pdf , проект договору - без підпису, вимога привести документи у відповідність. 2.Замовником вимагалося: надати 1.1. Довідка у довільній або за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на поставку товарів, подібний за змістом та своєю правовою природою або за кодом ДК 021:2015: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою або у довільній формі та копію документу(ів), що підтверджують його виконання (копії актів приймання-передачі та/або видаткових накладних на поставку товару за аналогічним договором (договорами) вказаними в таблиці. .Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку про аналогічний досвід, де вказав про виконання трьох аналогічних договорів, проте у складі своєї пропозиції він надав лише один аналогічний досвід 122 від 17.05.23 р., просимо привести документи у відповідність. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації щодо форми і змісту відповідного документа, інших вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені або/та нові документи (документ) з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пунктах цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.