Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 580 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 900,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування" Житомирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05456839 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Левицька Катерина Павлівна |
| Телефон: | +380412421925 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 10003, Україна, Житомирська область,місто Житомир, провулок Козубського, буд. № 5 |
2 |
Шановний учаснику, КП "СККПО" ЖМР просить Вас надати належним чином завірені установчі документи, надати документ щодо статусу платника податку на додану вартість, лист-згоду щодо кількісних та технічних характеристик предмета закупівлі, наведених у Додатку №2
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.