Період оскарження умов закупівлі - по 29-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-12-2023, 00:00
Забезпечення виконання договору - не вимагається . Мова документів тендерної пропозиції - виключно українська.Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 до тендерної документації . Учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію, яка підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, установленим замовником, та інші документи передбачені тендерною документацією. Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.. На виконання Програми заходів щодо підготовки Львівської міської територіальної громади до національного спротиву на 2022-2024роки, затвердженою ухвалою міської ради від 17.02.2022 №1981, керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про правовий режим воєнного стану», «Про основи національного супротиву», «Про публічні закупівлі», беручи до уваги Постанову КМУ від 11.11.2022 №1275 та від 12.10.2022 №1178, рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 19.12.2023року №1451, для передачі військовій частині ЗСУ
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 140 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 700,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЛКП "Ратуша-сервіс" |
ЄДРПОУ: | 23949155 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дуда Ігор Іванович |
Телефон: | +380962925149 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79006, Україна, Львівська область,Львів, пл.Ринок,1,326 |
3 |
Додаток до протоколу у № 1/УО від 02 січня 2024 року Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: І. 1) перелік виявлених невідповідностей – учасник у складі пропозиції надав довідку «1.ДОВІДКА договори.pdf». Довідка подана у встановленій тендерною документацією формі, однак Учасник вказав у даному документі виконані договори НЕ ЗА ПРЕДМЕТОМ закупівлі замовника - у довідці вказано у трьох позиціях – «Портативна система боротьби проти дронів PIRANHA-5HAD-R» , а предмет закупівлі замовника - «Антидронний мобільний три діапазонний переносний комплекс спрямованому захисту «Piranha SF-3 або еквівалент» 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – п.1.1 Додатку 1 Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : - досвід у виконанні аналогічних (мінімум 2 договори) договорів за предметом закупівлі, зазначеного в технічній специфікації Замовника, у формі нижченаведеної таблиці , в яку внести дані щодо таких договорів ІІ. 1) перелік виявлених невідповідностей – учасник у складі пропозиції надав файли з з аналогічними договорами №48, №124, №196, однак у даних документах виконані договори та накладні НЕ ЗА ПРЕДМЕТОМ закупівлі замовника («Портативна система боротьби проти дронів PIRANHA-5HAD-R» , а предмет закупівлі замовника - «Антидронний мобільний три діапазонний переносний комплекс спрямованому захисту «Piranha SF-3 або еквівалент» 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – п.1.1 Додатку 1 Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : - Учасники надають Копії договорів зазначених учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено вище та накладних (не менше 2 накладних) до даних договорів або листи відгуки, що підтверджують виконання договорів. (У разі наявності інформації, що згідно чинного законодавства вважається конфіденційною, учасник має право не показувати її (затерти коректором, маркером, тощо)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.