Період оскарження умов закупівлі - по 10-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-10-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 330 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 300,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 34592931 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://fondpp.sumy.ua/ |
| Контактна особа: | Інна Кареліна |
| Телефон: | +380542700065 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 40000, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Кооперативна, буд. 3 |
| Замовник(и): | КНП Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" |
1 |
В ХОДІ РОЗГЛЯДУ: Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Терлецька Карина Віталіївна"(ІПН 3782206009) у процедурі закупівлі № UA-2023-10-05-011446-a виявлено наступні невідповідності. 1. Відповідно до пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації замовника: «1.4. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)». «1.5. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.6. цієї документації. Перевірити на відповідність кваліфікований електронний підпис можна на сайті Центрального засвідчувального органу у розділі “Перевірити підпис” (https://czo.gov.ua/verify), в якому буде зазначена інформація щодо: типу носія особистого ключа учасника - захищений; типу підпису – кваліфікований; сертифікату – кваліфікований». При перевірці електронного підпису учасника ФОП "Терлецька Карина Віталіївна"(ІПН 3782206009) на сайті Центрального засвідчувального органу у розділі “Перевірити підпис” (https://czo.gov.ua/verify) був сформований Протокол створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису, в якому була зазначена інформація щодо типу носія особистого ключа учасника: незахищений; типу підпису: удосконалений та сертифікату: кваліфікований. Отже, документи тендерної пропозиції учасника підписано УЕП-удосконаленим електронним підписом. 2) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надати: - документи тендерної пропозиції учасника ФОП "Терлецька Карина Віталіївна"(ІПН 3782206009) повинні містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника / уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (при перевірці електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу у розділі “Перевірити підпис” (https://czo.gov.ua/verify), повинна бути зазначена інформація щодо типу носія особистого ключа учасника: захищений; типу підпису: кваліфікований та сертифікату: кваліфікований). 3) Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Уповноважена особа Інна КАРЕЛІНА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.