Період оскарження умов закупівлі - по 30-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-09-2023, 00:00
Місцезнаходження замовника: 35500, Рівненська обл., місто Радивилів, ВУЛ.ПАРКОВА, будинок 5. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 220 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 100,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Радивилівська міська рада Дубенського району Рівненської області |
| ЄДРПОУ: | 04057847 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Багній Анастасія Анатоліївна |
| Телефон: | +380363343951 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 35500, Україна, Рівненська область,Радивилів, Паркова, 5 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити закупівлю за предметом Флагшток з прапором, класифікація за ДК 021:2015: 35820000-8 - Допоміжне екіпірування. У зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
29-10-2023, 00:01
Період оскарження:
з 18-10-2023, 15:14 по 29-10-2023, 00:00
Документи:
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНОКС БІЗ" виявлено наступні невідповідності. В пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації від Учасників вимагалось : • гарантійний лист від Учасника про постачання товару належної якості відповідно до умов Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації, з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування Товару; • гарантійний лист від Учасника про те, що Учасник самостійно проводить доставку та здійснює розвантаження товару. У складі пропозиції даного учасника відсутні такі гарантійні листи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.