Період оскарження умов закупівлі - по 23-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: З технічних питань: Яскевич Сергій Вацлавович, старший фахівець відділу організації матеріально –технічного забезпечення охоронної діяльності управління організації охорони Департаменту безпеки, адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 11-б; телефон: (091) 924-22-52, електронна адреса: [email protected]; З організаційних питань: Лис Ніна Іванівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, адреса: Україна, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, телефон: (067) 652-69-76; електронна адреса: [email protected]. Кількість: бронежилети – 21 шт. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації. Місце поставки товару: вул. Пухівська, 7, м. Київ, Україна, 02232. Строк постачання товарів не повинен перевищувати 60 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України. Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується. Єдиний критерій оцінки – ціна. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 315 263,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний Банк України |
| ЄДРПОУ: | 00032106 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://bank.gov.ua |
| Контактна особа: | Катерина Співак |
| Телефон: | +380442540108, +380503134594 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, 9 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: У тендерній пропозиції ТОВ “КАРУСЕЛЬ”, код за ЄДРПОУ 41976470, на закупівлю “Бронежилети - 35815100-1”, код ДК 021:2015: 35810000-5 — “Індивідуальне обмундирування”, оголошення № UA-2023-09-12-013981-a: 1. Учасником надано Довідку про наявність виробничих потужностей для виконання замовлення (файл “Довідка про мат базу.pdf”), проте в інформації про “наявність обладнання та матеріально-технічної бази з відповідною інформацією, що є достатньою для виконання умов договору” не зазначено (не розшифровано) саме відповідну інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що є достатньою для виконання умов договору. 2. Учасником надано Довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (файл “Довідка аналогічний договір.pdf”), у якій не зазначено назву замовника. 3. Учасником не надано лист(и)-відгук(и) замовника(ів) (організацій) з аналогічного(их) договору(ів). Лист(и)-відгук(и) надаються від замовників (організацій), які внесені до довідки про виконання учасником подібного(их) чи аналогічного(их) за характером, видами та складністю замовлення договору(ів). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 2.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”: 2.1. Довідка учасника у довільній формі про наявність виробничих потужностей для виконання замовлення, а саме: наявність власного або орендованого виробничого приміщення, наявність обладнання та матеріально-технічної бази з відповідною інформацією, що є достатньою для виконання умов договору, наявність власного або орендованого складу для зберігання товару, наявність власного або орендованого транспорту для здійснення доставки товару на склад замовника. 2. Підпункт 2.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”: 2.2. Довідка учасника, завірена підписом уповноваженої особи, про підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), яка має містити інформацію про виконання учасником подібного(их) чи аналогічного(их) за характером, видом та складністю замовлення договору(ів), із зазначенням, в т.ч. найменування товару, що постачався, назв, адрес, телефонів замовника(ів). 3. Підпункт 2.4 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”: 2.4. Лист(и)-відгук(и) замовника(ів) (організацій) з аналогічного(их) договору(ів). Лист(и)-відгук(и) надаються від замовників (організацій), які внесені до довідки про виконання учасником подібного(их) чи аналогічного(их) за характером, видами та складністю замовлення договору(ів). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка учасника у довільній формі про наявність виробничих потужностей для виконання замовлення, а саме: наявність власного або орендованого виробничого приміщення, наявність обладнання та матеріально-технічної бази з відповідною інформацією (зазначити відповідну інформацію), що є достатньою для виконання умов договору, наявність власного або орендованого складу для зберігання товару, наявність власного або орендованого транспорту для здійснення доставки товару на склад замовника. 2. Довідка учасника, завірена підписом уповноваженої особи, про підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), яка має містити інформацію про виконання учасником подібного(их) чи аналогічного(их) за характером, видом та складністю замовлення договору(ів), із зазначенням, в т.ч. найменування товару, що постачався, назв, адрес, телефонів замовника(ів). 3. Лист(и)-відгук(и) замовника(ів) (організацій) з аналогічного(их) договору(ів). Лист(и)-відгук(и) надаються від замовників (організацій), які внесені до довідки про виконання учасником подібного(их) чи аналогічного(их) за характером, видами та складністю замовлення договору(ів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.