Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 32 400,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 162,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 6 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області |
| ЄДРПОУ: | 08796004 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шандиба Андрій Володимирович |
| Телефон: | +380544622159 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 42706, Україна, Сумська область,місто Охтирка, вулиця Чкалова, 4 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Зміст Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Кутенкова О.О. у процедурі закупівлі UA-2023-08-05-000182-a карабін пожежний. згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Тендерна документація вимагала підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник мав надати Документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям,а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на постачання аналогічного товару . Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі з додатками та додатковими угодами, які зазначені як невідємні частини до договору Копію документа (накладна або інший документ) на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Просимо виправити вищезазначені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей згідно пункту 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.