Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-07-2023, 00:00
ДК 021:2015: 35113400-3 Захисний одяг (Костюм спеціальний захисний (одяг для пожежника захисний) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 14 392 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 71 960,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області |
| ЄДРПОУ: | 38625593 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zp.dsns.gov.ua |
| Контактна особа: | Польська Ольга Сергіївна |
| Телефон: | +380617879457 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 69002, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, Фортечна, 65 |
1 |
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" встановлене наступне: Згідно пп. 5 п. 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначена вимога про те що учасник повинен надати коректно заповнену цінову пропозицію за формою наведеною у додатку 1 до тендерної документації. У складі своєї пропозиції учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" надав заповнену цінову пропозицію за формою наведеною у додатку 1 тендерної документації у якій було допущено механічну помилку а саме: - Вартість грн. без ПДВ указано 1 178 088,00 грн., що не співпадає з розрахунком наведеному у ціновій пропозиції учасником 514 компл. * ціну за од., грн. без ПДВ 22 920,00 грн. = вартість грн. без ПДВ 11 780 880,00 грн. Таким чином Замовник вважає що допущенна саме механічна помилка у заповнені цінової пропозиції учасником. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - заповнену цінову пропозицію за формою наведеною у додатку 1 тендерної документації з виправленою механічною помилкою. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товару.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-08-2023, 00:01
Період оскарження:
з 21-07-2023, 15:15 по 01-08-2023, 00:00
Документи: