Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-06-2023, 00:00
Джерело фінансування - власні кошти підприємства
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 687 800,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 50 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 00131954 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.oblenergo.kharkov.ua |
| Контактна особа: | Науменко Дмитро Миколайович |
| Телефон: | 380577401485 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149 |
5 |
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) (зі змінами), керуючись примірним Положенням про уповноважену особу (осіб), затвердженим наказом Мінекономіки від 08.06.2021 №40, у зв`язку з виявленням невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «СБТ Карго» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника торгів із закупівлі «Системи та пристрої нагляду та охорони» код за ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони» ПРИЙНЯТИ РІШЕННЯ: 1. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «Системи та пристрої нагляду та охорони» код за ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - учасником закупівлі у складі своєї пропозиції не надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка повинна бути дійсною на дату її подання. - проект договору завантажено у складі з іншими документами пропозиції; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пунктом 10 розділу 3 додатку 1 тендерної документації вимагається від Учасника закупівлі: Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка повинна бути дійсною на дату її подання. У разі подовження Замовником терміну подання пропозицій довідка отримана на попередню дату розкриття вважається чинною. - пунктом 3 розділу 6 тендерної документації передбачено: «У разі згоди з проектом договору, Учасник торгів заповнює пропущені поля які стосуються Учасника торгів у “преамбулі” та “реквізити та місце знаходження” договору, оформлює документ відповідно до інструкції з підготовки тендерної пропозиції і подає разом з тендерною пропозицією в окремому файлі без додатків» 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учаснику закупівлі необхідно виправити вищезазначені невідповідності та надати (завантажити до електронної системи закупівель): - довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка повинна бути дійсною на дату її подання. У разі подовження Замовником терміну подання пропозицій довідка отримана на попередню дату розкриття вважається чинною. - завантажити проект договору оформлений відповідно до вимог пункту 3 розділу 6 тендерної документації Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог статті 40 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог Закону та Особливостей.
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) (зі змінами), керуючись примірним Положенням про уповноважену особу (осіб), затвердженим наказом Мінекономіки від 08.06.2021 №40, у зв`язку з виявленням невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Андреал» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника торгів із закупівлі «Системи та пристрої нагляду та охорони» код за ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони» ПРИЙНЯТИ РІШЕННЯ: 1. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «Системи та пристрої нагляду та охорони» код за ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - учасником закупівлі у складі своєї пропозиції надано довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази при цьому не зазначено про наявність технологій; - учасником закупівлі у складі своєї пропозиції не надано копії документів, що підтверджують проведення розрахунків за договорами; - учасником закупівлі у складі своєї пропозиції не надано гарантійного листа згідно з яким Учасник надає письмову згоду на підписання договору з істотними умовами; - учасником закупівлі у складі своєї пропозиції не надано гарантійного листа згідно з яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції є достовірною; - учасником закупівлі у складі своєї пропозиції не надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка повинна бути дійсною на дату її подання. - в проекті договору не всі відомості заповнені ( ІБАН, банк, МФО) 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пунктом 1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації вимагається від Учасника закупівлі надати : довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - пунктом 3 розділу 1 додатку 1 тендерної документації вимагається від Учасника закупівлі надати копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів, копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами; - пунктом 4 розділу 6 тендерної документації вимагається від Учасника закупівлі надати : гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким Учасник надає письмову згоду на підписання договору з вищепереліченими істотними умовами. - пунктом 5 розділу 3 тендерної документації вимагається від Учасника закупівлі надати гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції є достовірною. - пунктом 10 розділу 3 додатку 1 тендерної документації вимагається від Учасника закупівлі: Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка повинна бути дійсною на дату її подання. У разі подовження Замовником терміну подання пропозицій довідка отримана на попередню дату розкриття вважається чинною. - пунктом 3 розділу 6 тендерної документації передбачено: «У разі згоди з проектом договору, Учасник торгів заповнює пропущені поля які стосуються Учасника торгів у “преамбулі” та “реквізити та місце знаходження” договору, оформлює документ відповідно до інструкції з підготовки тендерної пропозиції і подає разом з тендерною пропозицією в окремому файлі без додатків» 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учаснику закупівлі необхідно виправити вищезазначені невідповідності та надати (завантажити до електронної системи закупівель): - довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази татехнологій; - копії документів, що підтверджують проведення розрахунків за договорами; - гарантійний лист згідно з яким Учасник надає письмову згоду на підписання договору з істотними умовами; - гарантійний лист згідно з яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції є достовірною; - довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка повинна бути дійсною на дату її подання. У разі подовження Замовником терміну подання пропозицій довідка отримана на попередню дату розкриття вважається чинною. - проект договору оформлений відповідно до вимог пункту 3 розділу 6 тендерної документації Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог статті 40 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог Закону та Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.