Період оскарження умов закупівлі - по 29-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 01-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 70658eab39d54c76a1192a2dc6428914
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 2 464 925,64 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 12 324,63 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 12 324,63 UAH |
Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 24521399 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Джеріх Наталія Олександрівна |
Телефон: | 380443631614 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київська область,Київ, вулиця Молодогвардійська, буд. 28 |
4 |
На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги до Учасника, щодо ненадання у складі тендерної пропозиції документів, а саме: - Відповідно до Додатку 2 Замовник просив надати «Довідку про наявність працівників, які будуть залучені до поставки товару, який є предметом закупівлі, у якій необхідно вказати перелік працівників (мінімум один інженер та електромонтер) їх прізвище, ім’я та по батькові, посади, освіту (для підтвердження надати диплом (без додатку) та/або кваліфікаційне посвідчення) з досвідом роботи*, завірену підписом уповноваженої особи учасника, та надати підтверджуючі документи на усіх вказаних у довідці працівників (копії трудових книжок (сторінку з прізвищем та сторінку, яка містить запис про прийняття на роботу до Учасника відповідного працівника, або іншого документа, що підтверджує факт трудових відносин працівників на підприємстві/товаристві учасника) або договір.» Відповідно до документу «4. Довідка про працівників відповідної кваліфікації.PDF» Учасник зазначає Непомняща І.М. (підписант, директор). Просимо надати відповідні підтверджуючі документи та/або лист роз’яснення стосовно завантаженого диплому. - Відповідно до Додатку 2 Замовник просив надати «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів*: для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору* Учасник повинен надати копію(-ї) договору(-ів) та документи, які підтверджують факт його виконання/часткового виконання належним чином (товарна накладна; акт наданих послуг/виконаних робіт тощо). Надати підтверджуючі документи за 2020-2023 роки. * Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір відповідно до якого учасником здійснювалась поставка з монтажем та налагоджуванням охоронної сигналізації, системи контролю доступу та системи відеонагляду.» Учасник надає документи: «12. Аналогічний договір 2.pdf», «38. Аналогічний договір №1.pdf», «39. Акт до аналогічного договору 1. Pdf». Відповідно до документу «12. Аналогічний договір 2.pdf» не надано акт виконаних послуг/робіт та/або акт встановлення. Відповідно до п.1.1 Договору №5 від 10.08.2022 зазначено, що Продавець повинен надати послуги по встановленню та налагоджуванні товару. Просимо дозавантажити документ та/або надати лист роз’яснення. - Відповідно до Додатку 2 Замовник просив надати «витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії (на будь-яку дату в актуальному стані)». Учасником надано документ «21. Витяг з єдр.pdf» в якому не зазначені останні реєстраційні дії. Просимо дозавантажити документ, що вимагався Замовником відповідно до додатку 3 до тендерної документації. - Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації Замовник вимагав надання Учасником: «Надати у складі тендерної пропозиції лист від виробника (-ів) обладнання, що буде поставлене учасником або представництва чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), гарантуватиме учаснику, поставку обладнання у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається представництвом, філією виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортером (-ами), або дилером (-ами), або дистриб’ютором (-ами), то надати документ, виданий виробником, який підтверджує відповідний статус.» Учасником надано документи: «28. Авторизаційний лист.pdf», «28.1. Авторизаційний лист 2.pdf» та «28.2 Авторизаційний лист 3.pdf». В даних документах окрім «28. Авторизаційний лист.pdf» Замовником зазначається ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ. Також повідомляємо, що відповідно до вимоги Замовника в жодному з даних листів не гарантовано Замовнику постачання Товару в строк вказаний Замовнику. Лише гарантія підтримки, та що запропоноване обладнання відповідає технічним характеристикам. Просимо дозавантажити документи, що вимагав Замовник. - Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації Замовник вимагав надання Учасником: «У випадку, якщо гарантійний лист надається представництвом, філією виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортером (-ами), або дилером (-ами), або дистриб’ютором (-ами), то надати документ, виданий виробником, який підтверджує відповідний статус.». Відповідно до заповненої форми на електронному майданчику та відповідно до пункту 7 розділу 1 Тендерної документації «Мова тендерної пропозиції – українська Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. У разі, якщо документи, які подаються у складі пропозиції Учасника викладені іншою мовою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову, завірений підписом перекладача бюро перекладів. У разі розбіжностей у тексті оригіналу та перекладу, перевага надається україномовному перекладу. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.» Учасником надано документ «45. Підтвердження статусу дистрибютора.pdf» на іноземній мові. Просимо додати відповідний переклад даного документу. - Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації замовник вимагав надання сертифікаті на обладнання, що відмічене «**». Учасником надано документи які неможливо перевірити у зв’язку із неможливістю прочитати дані документи. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації «Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання).». Просимо завантажити документи, у відповідності до Додатку 5 до тендерної документації, які можливо буде перевірити.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.