Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-04-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 02-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 05b220dfd0a14493b07abd83e877d0c6
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 334 998,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ |
| ЄДРПОУ: | 21708016 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.fg.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Вадим Канцедал |
| Телефон: | +380443333566 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м.Київ, вулиця Січових Стрільців, 17 |
3 |
Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, повідомляємо про вимогу щодо усунення наступних невідповідностей: Відповідно до п.п.1.2 п.1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати: «Документ на кожного працівника, інформація про яких відображена в довідці, що вимагається за підпунктом 1.1. цього пункту, який засвідчує можливість використання праці таких працівників учасником чи співвиконавцем, а саме один з таких документів: наказ про призначення, трудовий договір, договір про надання послуг, договір цивільно-правового характеру, витяг з трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)» та відповідно до п.п.1.5 п.1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати: «Документ (и) (сертифікат, диплом тощо) яким (и) підтверджується, що не менше трьох спеціалістів зазначених в довідці, що вимагається за підпунктом 1.1. цього пункту, пройшли навчання та отримали відповідні знання щодо налаштування / монтажу / обслуговування обладнання систем контролю доступу, змонтованих на базі обладнання виробників, яке пропонується Учасником». ТОВ «ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС» ( далі – Учасник) на виконання вимог п.п.1.2 п.1 Розділу 1 Додатку 2 у складі тендерної пропозиції надав витяги з трудових книжок Нестеренко Сергія Васильовича, Федорова Сергія Івановича та Омельченко Олександра Степановича. Однак витяг з трудової книжки Омельченко Олександра Степановича містить тільки запис про переведення на посаду електромонтера охоронно-пожежної сигналізації, але не містить саме сторінку з трудової книжки з записом про прийняття на роботу до Учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції надана «Технічна специфікація» (порівняльна таблиця обладнання) з зазначенням обладнання системи контролю доступу торгових марок «U-PROX» та «Protégé». Однак на виконання вимог п.п.1.5 п.1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасником надано тільки Авторизаційний лист від ТОВ «Інтегрейд Технікал Віжн Лтд.» (виробник продукції ТМ «U-PROX») щодо проходження спеціалістами, зазначеними в довідці, навчання по інсталяції, налаштуванню та обслуговуванню системи контролю доступом U-PROX ACS, проте відсутній документ (сертифікат, диплом тощо) про проходження спеціалістами Учасника навчання щодо налаштування/монтажу/ обслуговуванню обладнання систем контролю доступу, змонтованих на базі обладнання виробника «Protégé». Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, належні документи на виконання вимог до п.п.1.2 та п.п.1.5 п.1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: 1. Сторінку з трудової книжки Омельченко Олександра Степановича щодо прийняття на роботу до ТОВ «ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС»; 2. Документ (и) (сертифікат, диплом тощо) яким (и) підтверджується, що працівники ТОВ «ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС» пройшли навчання та отримали відповідні знання щодо налаштування / монтажу / обслуговування обладнання виробника «Protégé».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відсутність потреби в закупівлі визначеного предмету закупівлі
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
21-05-2023, 00:00
Період оскарження:
з 10-05-2023, 10:47 по 21-05-2023, 00:00
Документи: