Умови оплати: оплата за товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі виставленого рахунку від постачальника, підписаної видаткової накладної на товар та акту прийому-передачі товару виключно за умови застосування відкладальної обставини (ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) і затвердження фінансового плану покупця на 2025 рік та наявності в ньому витрат на закупівлю товару (зазначається, якщо постачальник не є платником ПДВ)*. Оплата за товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі виставленого постачальником рахунку, акту прийому-передачі товару, підписаної видаткової накладної на товар та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних виключно за умови застосування відкладальної обставини (ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) і затвердження фінансового плану покупця на 2025 рік та наявності в ньому витрат на закупівлю товару. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки товару, оплата за товар здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ).* Умови поставки: поставка товару здійснюється однією партією з дати підписання договору, протягом 2025 року, після отримання письмового повідомлення від покупця про наявність відповідних витрат у затвердженому фінансовому плані на 2025 рік. Важливо! Умови подачі пропозицій учасниками: Порожні поля заповнюються на етапі укладання договору відповідно до положень Податкового кодексу України та пропозиції учасника-переможця. У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, при укладанні договору з Переможцем-неплатником ПДВ, його цінова пропозиція приводиться до рівних умов з іншими учасниками. У випадку, якщо Переможець не є платником ПДВ, з цінової пропозиції вираховується сума ПДВ та ціною договору вважається ціна пропозиції учасника без ПДВ. Оцінка пропозицій проводиться за цінами пропозицій із урахуванням податку на додану вартість (з ПДВ). При подачі пропозиції учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими– платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). ЦП – ціна пропозиції (загальна вартість пропозиції) у гривні (UAH), яка розраховується та вноситься учасником на електронний майданчик наступним чином: У разі, якщо учасник резидент не є платником ПДВ: ЦП = загальна вартість тендерної пропозиції з урахуванням сум належних податків та зборів, грн. *1,2 де 1,2 - математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ - 20 %) У разі, якщо учасник резидент є платником ПДВ: ЦП = загальна вартість тендерної пропозиції з ПДВ, грн
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 428 987 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
| Контактна особа: | Лозовий Костянтин Костянтинович |
| Телефон: | 380487381710 |
| E-mail: | Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Південне, вул. Берегова, будинок 11 |
0 |