Закупівлю оголошено - 17-12-2025, 16:37. Дата останніх змін - 17-12-2025, 16:37

Офісне устаткування та приладдя різне

Офісне устаткування та приладдя різне... Державна закупівля - UA-28065f2be9d34a7abb67c8271a7c8155 Офісне устаткування та приладдя різне від замовника Державна установа "Центр пробації" від 17.12.2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-17-021655-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-17-026818-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-12-2025, 16:37
по 22-12-2025, 00:00

Папір для друку А-4

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
5145
5 145 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державна установа "Центр пробації"
ЄДРПОУ:41847154 Досьє YouControl
Контактна особа:Рехнюк Світлана Анатоліївна
Телефон:380507166287
E-mail:s.rikhnyuk@probation.gov.ua
Місцезнаходження:
04050, Україна, м. Київ,вул. Юрія Іллєнка, буд. 81
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 165%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий

35
пачка
43016 , Україна , Волинська область , Луцьк , вулиця Ковельська, будинок 53 ,
з 22-12-2025 по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ФорматA4 (210х297 мм)Активна17-12-2025, 16:36
КолірбілийАктивна17-12-2025, 16:36
Товщинавід 105 до 110мікрометрАктивна17-12-2025, 16:36
Непрозорістьвід 92 до 98відсотокАктивна17-12-2025, 16:36
Recycling (з вторинной сировини)НіАктивна17-12-2025, 16:36
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачціТакАктивна17-12-2025, 16:36
Білизна CIEвід 165 до 180відсотокАктивна17-12-2025, 16:36
Щільність паперу80грам на квадратний метрАктивна17-12-2025, 16:36
Кількість аркушів500штукаАктивна17-12-2025, 16:36
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-12-2025, 16:37:36
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-12-2025, 16:36:45
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та рахунку. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Державною казначейською службою України відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, тому строк оплати за поставлений Постачальником Товар може бути продовжений з ініціативи Покупця.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції

          Електронні тендерні вимоги

          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 17-12-2025, 16:37:09
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ