Закупівлю оголошено - 12-12-2025, 16:17. Дата останніх змін - 12-12-2025, 16:17

Принтери

Принтери... Державна закупівля - UA-2025-12-12-018968-a Принтери від замовника Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради від 12/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-12-018968-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-12-023269-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-12-2025, 16:17
по 17-12-2025, 08:00

Місце поставки: вул. Незалежності, 101, м. Ковель, Волинська обл., Управління освіти в приміщення

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
25000
25 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
ЄДРПОУ:02141680 Досьє YouControl
Контактна особа:Вікторія Ягодіна
Телефон:+0969440515
E-mail:ums.kovel@gmail.com
Місцезнаходження:
45000, Україна, Волинська область,м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Принтери

1
штука
45000 , Україна , Волинська область , Ковель , вул. Незалежності, 101 ,
по 29-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Максимальний формат паперуA4Активна12-12-2025, 16:15
Тип друкукольоровийАктивна12-12-2025, 16:15
Технологія друкуструменеваАктивна12-12-2025, 16:15
БрендEPSONАктивна12-12-2025, 16:15
Панель керуванняТакАктивна12-12-2025, 16:15
Друк з мобільних пристроївТакАктивна12-12-2025, 16:15
Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ)ТакАктивна12-12-2025, 16:15
Автоматичний двосторонній друкТакАктивна12-12-2025, 16:15
Wi-FiТакАктивна12-12-2025, 16:15
Iнтерфейс підключення USBТакАктивна12-12-2025, 16:15
Гарантійний термінвід 12 до 12місяцьАктивна12-12-2025, 16:15
Ємність лотку для подачі паперувід 250 до 250аркушАктивна12-12-2025, 16:15
Швидкість друку, стор./хв.від 33 до 33сторінкаАктивна12-12-2025, 16:15
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 16:17:22
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-12-2025, 16:15:32
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару, на
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ