Закупівлю оголошено - 11-12-2025, 16:04. Дата останніх змін - 11-12-2025, 16:04

Принтери

Принтери... Державна закупівля - UA-2025-12-11-018667-a Принтери від замовника Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради від 12/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-11-018667-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-11-022877-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-12-2025, 16:04
по 16-12-2025, 08:00

Доставлення, а також вантажно-розвантажувальні роботи, здійснюються силами, засобами, матеріальними ресурсами Постачальника та його коштом у приміщення закладу ЛІЦЕЙ ІМЕНІ ОЛЕНИ ПЧІЛКИ М. КОВЕЛЯ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, 45000, м.Ковель, вул. Незалежності, 49.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
6900
6 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
ЄДРПОУ:02141680 Досьє YouControl
Контактна особа:Вікторія Ягодіна
Телефон:+0969440515
E-mail:ums.kovel@gmail.com
Місцезнаходження:
45000, Україна, Волинська область,м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Принтери

1
штука
45000 , Україна , Волинська область , Ковель , вул. Незалежності, 101 ,
по 26-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Iнтерфейс мережевого підключеннянемаєАктивна11-12-2025, 16:03
Максимальний формат паперуA4Активна11-12-2025, 16:03
Тип друкукольоровийАктивна11-12-2025, 16:03
Технологія друкуструменеваАктивна11-12-2025, 16:03
БрендEPSONАктивна11-12-2025, 16:03
Панель керуванняНіАктивна11-12-2025, 16:03
Друк із USB-накопичувачаНіАктивна11-12-2025, 16:03
Друк з мобільних пристроївНіАктивна11-12-2025, 16:03
Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ)ТакАктивна11-12-2025, 16:03
Автоматичний двосторонній друкНіАктивна11-12-2025, 16:03
Wi-FiНіАктивна11-12-2025, 16:03
Iнтерфейс підключення USBТакАктивна11-12-2025, 16:03
Гарантійний термінвід 12 до 12місяцьАктивна11-12-2025, 16:03
Додаткові картриджівід 0 до 0штукаАктивна11-12-2025, 16:03
Ємність касетивід 1 до 1аркушАктивна11-12-2025, 16:03
Ємність лотку для подачі паперувід 100 до 100аркушАктивна11-12-2025, 16:03
Швидкість друку, стор./хв.від 18 до 18сторінкаАктивна11-12-2025, 16:03
Максимальний об'єм друку, сторінок на місяцьвід 1000 до 1000сторінкаАктивна11-12-2025, 16:03
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-12-2025, 16:04:21
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-12-2025, 16:03:28
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ