Закупівлю оголошено - 10-12-2025, 16:09. Дата останніх змін - 10-12-2025, 16:09

Принтери

Принтери... Державна закупівля - UA-2025-12-10-018474-a Принтери від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-10-018474-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-10-022540-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-12-2025, 16:09
по 13-12-2025, 17:00

Замовник здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку за фактом його постачання. Датою здійснення будь-яких платежів Замовником за цим Договором є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Замовника. Розрахунки за Товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Строк поставки товару: до 31 грудня 2025 року, протягом 5-ти календарних днів з моменту замовлення. При поставці товару Постачальник повинен надавати копії документів що засвідчують якість товару. Місце поставки (передачі) товарів: 82200, Львівська обл., м. Трускавець, вул. Данилишиних, 62. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Постачальник несе відповідальність за збереження цілісності та якості товару при транспортуванні. Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару по кількості та якості уповноваженому представнику Замовника у місці поставки. Факт отримання товару підтверджується підписаною відповідальною особою накладною.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
13900
13 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01984228 Досьє YouControl
Сайт:https://tml.org.ua
Контактна особа:Станович Маряна Андріївна
Телефон:380324753061
E-mail:maranastanovic100@gmail.com
Місцезнаходження:
82200, Україна, Львівська область,Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Принтери

1
штука
82200 , Україна , Львівська область , Трускавець , ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендHPАктивна10-12-2025, 16:05
Технологія друкулазернаАктивна10-12-2025, 16:05
Тип друкумонохромнийАктивна10-12-2025, 16:05
Максимальний формат паперуA4Активна10-12-2025, 16:05
Iнтерфейс мережевого підключення100Base-TX EthernetАктивна10-12-2025, 16:05
Максимальний об'єм друку, сторінок на місяцьвід 25000 до 25000сторінкаАктивна10-12-2025, 16:05
Швидкість друку, стор./хв.від 22 до 22сторінкаАктивна10-12-2025, 16:05
Iнтерфейс підключення USBТакАктивна10-12-2025, 16:05
Wi-FiТакАктивна10-12-2025, 16:05
Автоматичний двосторонній друкТакАктивна10-12-2025, 16:05
Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ)НіАктивна10-12-2025, 16:05
Ємність лотку для подачі паперувід 250 до 250аркушАктивна10-12-2025, 16:05
Ємність касетивід 0.0 до 0.0аркушАктивна10-12-2025, 16:05
Друк з мобільних пристроївТакАктивна10-12-2025, 16:05
Друк із USB-накопичувачаНіАктивна10-12-2025, 16:05
Панель керуванняТакАктивна10-12-2025, 16:05
Додаткові картриджівід 0.0 до 0.0штукаАктивна10-12-2025, 16:05
Гарантійний термінвід 12 до 12місяцьАктивна10-12-2025, 16:05
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-12-2025, 16:09:32
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-12-2025, 16:05:34
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за Товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Строк поставки товару: до 31 грудня 2025 року, протягом 5-ти календарних днів з моменту замовлення.
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          5
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ