Закупівлю оголошено - 10-12-2025, 13:38. Дата останніх змін - 10-12-2025, 13:38

Принтери

Принтери... Державна закупівля - UA-2025-12-10-011297-a Принтери від замовника Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради від 12/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-10-011297-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-10-013726-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-12-2025, 13:38
по 15-12-2025, 07:00

Місце постачання (передачі) товару: ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ №1 м.КОВЕЛЯ", 45000, м.Ковель, вул. Незалежності, 29. Доставлення, а також вантажно-розвантажувальні роботи, здійснюються силами, засобами, матеріальними ресурсами Постачальника та його коштом у приміщення закладу.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
6900
6 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
ЄДРПОУ:02141680 Досьє YouControl
Контактна особа:Вікторія Ягодіна
Телефон:+0969440515
E-mail:ums.kovel@gmail.com
Місцезнаходження:
45000, Україна, Волинська область,м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Принтери

1
штука
45000 , Україна , Волинська область , Ковель , вулиця Незалежності, 29 ,
по 26-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Iнтерфейс мережевого підключеннянемаєАктивна10-12-2025, 13:37
Максимальний формат паперуA4Активна10-12-2025, 13:37
Тип друкукольоровийАктивна10-12-2025, 13:37
Технологія друкуструменеваАктивна10-12-2025, 13:37
БрендEPSONАктивна10-12-2025, 13:37
Панель керуванняНіАктивна10-12-2025, 13:37
Друк із USB-накопичувачаНіАктивна10-12-2025, 13:37
Друк з мобільних пристроївНіАктивна10-12-2025, 13:37
Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ)ТакАктивна10-12-2025, 13:37
Автоматичний двосторонній друкНіАктивна10-12-2025, 13:37
Wi-FiНіАктивна10-12-2025, 13:37
Iнтерфейс підключення USBТакАктивна10-12-2025, 13:37
Гарантійний термінвід 12 до 12місяцьАктивна10-12-2025, 13:37
Додаткові картриджівід 0 до 0штукаАктивна10-12-2025, 13:37
Ємність касетивід 1 до 1аркушАктивна10-12-2025, 13:37
Ємність лотку для подачі паперувід 100 до 100аркушАктивна10-12-2025, 13:37
Швидкість друку, стор./хв.від 18 до 18сторінкаАктивна10-12-2025, 13:37
Максимальний об'єм друку, сторінок на місяцьвід 1000 до 1000сторінкаАктивна10-12-2025, 13:37
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-12-2025, 13:38:34
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-12-2025, 13:37:26
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ