Закупівлю оголошено - 10-12-2025, 09:28. Дата останніх змін - 10-12-2025, 09:28

Багатофункціональний пристрій для відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради

Багатофункціональний пристрій для відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради... Державна закупівля - UA-2025-12-10-001491-a Багатофункціональний пристрій для відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради від замовника Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради від 12/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-10-001491-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-10-001912-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-12-2025, 09:28
по 15-12-2025, 09:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
18000
18 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
ЄДРПОУ:02143212 Досьє YouControl
Сайт:http://osvita-kor.at.ua/index/derzhavni_zakupivlv/0-17
Контактна особа:Євгенія Білоцька
Телефон:+380414296283, +380414296283
E-mail:osvita-kor.tender@ukr.net
Місцезнаходження:
11501, Україна, Житомирська область,Коростенський район, м. Коростень, вул. Грушевського, 66 Г
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Багатофункціональні пристрої

1
штука
11501 , Україна , Житомирська область , м. Коростень , вул. Грушевського, 66 Г ,
по 22-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Максимальний формат паперуA4Активна10-12-2025, 09:27
Тип друкукольоровийАктивна10-12-2025, 09:27
Технологія друкулазернаАктивна10-12-2025, 09:27
Швидкість друку, стор./хв.від 22 до 55сторінкаАктивна10-12-2025, 09:27
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-12-2025, 09:28:29
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-12-2025, 09:27:15
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата проводиться після отримання Замовником товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ