Закупівлю оголошено - 05-12-2025, 15:29. Дата останніх змін - 05-12-2025, 15:29

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Дошка коркова Axent 9623-A, 90х120 см, алюмінієва рамка)

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Дошка коркова Axent 9623-A, 90х120 см, алюмінієва рамка)... Державна закупівля - UA-2025-12-05-015146-a 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Дошка коркова Axent 9623-A, 90х120 см, алюмінієва рамка) від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" від 12/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-05-015146-a / на ProZorro / на DoZorro
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-12-2025, 15:29
по 10-12-2025, 15:00

DDP, м.Київ, протягом 2-х робочих днів з дня отримання заявки. Оплата Продукції, здійснюється шляхом перерахування 100% вартості Продукції протягом 3 робочих днів з дати виставлення рахунків після підписання видаткової накладної

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2950
2 950 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:124 Відділ закупівель
Телефон:380982158498
E-mail:tender124@ukroboronprom.com
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Дошка коркова

2
штука
Україна , Київська область , Київ ,
по 26-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал рамиалюмінійАктивна05-12-2025, 15:29
БрендAXENTАктивна05-12-2025, 15:29
Матеріал робочої поверхнікорокАктивна05-12-2025, 15:29
Довжинавід 1200 до 1200міліметрАктивна05-12-2025, 15:29
Ширинавід 900 до 900міліметрАктивна05-12-2025, 15:29
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    sign.p7s
    Оголошення про проведення закупівлі
    приватнийЕкспортовано:05-12-2025, 15:29:22
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 15:29:14
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата Продукції, здійснюється шляхом перерахування 100% вартості Продукції протягом 3 робочих днів з дати виставлення рахунків після підписання видаткової накладної
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          3
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ