Закупівлю оголошено - 05-12-2025, 14:15. Дата останніх змін - 05-12-2025, 14:15

ЦПС-25Т_028_ЗЦ: Папка реєстратор А4, 50 мм, індекс змінний, тип обкладинки – двостороння, механізм з двома арочними металевими кільцями код за ДК 021:2015- 30190000-7 — «Офісне устаткування та приладдя різне»

ЦПС-25Т_028_ЗЦ: Папка реєстратор А4, 50 мм, індекс змінний, тип обкладинки – двостороння, механізм з двома арочними металевими кільцями код за ДК 021:... Державна закупівля - UA-2025-12-05-012170-a ЦПС-25Т_028_ЗЦ: Папка реєстратор А4, 50 мм, індекс змінний, тип обкладинки – двостороння, механізм з двома арочними металевими кільцями код за ДК 021:2015- 30190000-7 — «Офісне устаткування та приладдя різне» від замовника Філія "Оператор припортових станцій" акціонерного товариства "Українська залізниця" від 12/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-05-012170-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-05-015344-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-12-2025, 14:15
по 10-12-2025, 09:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
36128
36 128 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Філія "Оператор припортових станцій" акціонерного товариства "Українська залізниця"
ЄДРПОУ:45270820 Досьє YouControl
Контактна особа:Максим Гордієнко
Телефон:380487270356
E-mail:cpsvzgord@odz.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Одеська область,Одеса,
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папки-реєстратори

800
штука
Україна , Одеська область , Одеса ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип механізмуарочнийАктивна05-12-2025, 14:15
Формат аркуша паперуА4 (210х297 мм)Активна05-12-2025, 14:15
Матеріалкартон з ламінацієюАктивна05-12-2025, 14:15
Ламінація обкладинкидвосторонняАктивна05-12-2025, 14:15
Кільце для захвату папкиТакАктивна05-12-2025, 14:15
Змінний індекс на торціТакАктивна05-12-2025, 14:15
Кількість аркушіввід 350 до 350штукаАктивна05-12-2025, 14:15
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 14:15:18
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 14:15:14
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-платника ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної* за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. (* можливе застосування одного або двох документів) У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу cps_priemn@odz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-неплатника ПДВ резидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. (* можливе застосування одного або двох документів Для ПОСТАЧАЛЬНИКА-нерезидента України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ