Розрахунки за товар, що поставляються, покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до 10 робочих днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної.У разі затримки бюджетного фінансування Покупця розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) календарних днів з дати надходження асигнувань на реєстраційні рахунки Покупця для розрахунків за отриманий товар. Будь-які штрафні санкції до Покупця в такому випадку не застосовуються. До товару що постачається, продавець обов’язково надає покупцеві видаткову накладну, завірену та підписану продавцем, тобто особою уповноваженою на підписання господарських та фінансових документів. Поставка Товару здійснюється до 20.12.2025 року. Передача (приймання – здача) товару здійснюється за адресою: вул. Володимира Якобчука, 11, Волинська обл., Володимирський р-н., 45325, Україна. Право власності на товар переходить від Покупця до Продавця після прийняття товару Покупцем і підписання уповноваженими на це особами видаткової накладної. Продавець несе всі ризики втрати або пошкодження товару, а також усі витрати по відношенню до товару, до моменту його постачання в узгоджений пункт призначення та передачі Покупцеві. Продавець гарантує, що товар, який підлягає постачанню за цим договором, належить йому на правах власності, не є проданим, переданим іншим особам, не закладений, не заставлений, не перебуває під арештом, судових справ у відношенні цього товару не порушено. Постачання товару здійснюється за рахунок Продавця.У разі істотного порушення вимог щодо якості Товарів (виявлення недоліків, які не можна усунути, недоліків, усунення яких пов'язане з непропорційними витратами або затратами часу, недоліків, які виявилися неодноразово чи з'явилися знову після їх усунення) термінів поставки та у разі відсутності потреби, Покупець має право за своїм вибором: 1) відмовитися від Договору шляхом його розірвання в односторонньому порядку повідомивши в письмовій формі про це Постачальника і вимагати повернення сплаченої за Товари грошової суми; 2) вимагати заміни неякісних (некомплектних) Товарів на Товари належної якості (комплектності) у визначений Покупцем строк, але не пізніше 10 (десяти) днів з моменту отримання Продавцем повідомлення Покупця про заміну Товарів.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 12 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Гуманітарний відділ Литовезької сільської ради |
| ЄДРПОУ: | 44545343 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віталій Дармофал |
| Телефон: | 380688565337 |
| E-mail: | lytov-osvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 45325, Україна, Волинська область,Литовеж, вул. Якобчука Володимира, будинок 11 |
0 |