Закупівлю оголошено - 05-12-2025, 11:36. Дата останніх змін - 05-12-2025, 11:36

Комп'ютери настільні (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))

Комп'ютери настільні (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))... Державна закупівля - UA-2025-12-05-006652-a Комп'ютери настільні (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)) від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-05-006652-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-05-008426-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-12-2025, 11:36
по 10-12-2025, 00:00

Увага! Важливо! На корпусі системного блоку мають бути оригінальні наліпки (пломби) з технічними характеристика системного блоку. Всі компоненти системного блоку повинні бути у зібраному вигляді. Товар повинен бути новим та оригінальним. Не допускається поставка відновленого товару, або того що був у використанні. Товар повинен бути доставлений на протязі 5 календарних днів після підписання договору, транспортом Учасника-переможця. День доставки та час узгоджуються по телефону. На весь товар Учасник-переможець надає гарантійні талони та перелік сервісних центрів, служби технічної підтримки, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування цього обладнання. В комплекті з товаром подаються: паспорти, інструкції по експлуатації товару, що складені або перекладені на українську мову, гарантійні талони, документи (сертифікати) якості (відповідності) товару. Товар перевіряється в присутності представника від Учасника-переможця. Повернення товару за рахунок Учасника-переможця. Встановлення обладнання та всі витрати під час гарантійних випадків (доставка в сервісний центр, доставка аналогічного обладнання для заміни на термін гарантійного ремонту тощо) за рахунок Учасника-переможця. Учасник-переможець повинен надати Авторизаційний лист, з вказанням номеру закупівлі, від виробника або офіційного представника в Україні. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником-переможцем гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Операційна система повинна бути попередньо інстальована виробником обладнання, з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0, справжність встановленої ліцензії повинна бути підтверджена GML наліпкою на обладнанні без ключа активації, ключ активації повинен бути вшитий у BIOS материнської плати. Підтвердження наявності у виробника доступу до технології ОЕМ активації ОА 3.0 можна отримати від компанії «Майкрософт Україна». Якщо операційна система попередньо встановленна партнером Microsoft, що не є виробником обладнання, справжність встановленої ліцензії повинна бути підтверджена COA наліпкою з кодом активації під неушкодженим захисним покриттям, а також партнер додатково надає лист від одного з офіційних дистриб’юторів оригінальної продукції Microsoft на території України, яким підтверджує справжність COA ліцензій, що будуть поставлені в дану закупівлю з урахуванням чинного законодавства. У листі обов’язково вказується партнер, замовник і номер торгів. На запит Замовника (після постачання обладнання переможцем) дистриб’ютор надає перелік всіх серійних номерів COA програмної продукції, що була поставлена переможцю торгів, з метою забезпечення Замовнику можливості порівняння фактичних даних з інформацією, якою володіє офіційний дистриб’ютор: 01032, Ukraine ТОВ “Майкрософт Україна” Україна, 01032 Київ, вул. Жилянська, 75 Бізнес центр «Євразія» Тел.: +380 44 496 03 10 Факс: +380 44 496 03 17 http://www.microsoft.ua. Адреса поставки: м. Житомир, вул. Шевченка, 2.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
24000
24 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:42789136 Досьє YouControl
Контактна особа:Аліна Корзун
Телефон:+380674141791
E-mail:tmo2_alina@ukr.net
Місцезнаходження:
10004, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комп'ютери настільні

1
штука
Україна , Житомирська область , м. Житомир , вул. Шевченка, 2 ,
по 31-01-2026


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ЧіпсетIntel H610Активна05-12-2025, 11:35
Операційна системабез ОСАктивна05-12-2025, 11:35
Графічний адаптерIntel UHD GraphicsАктивна05-12-2025, 11:35
Пропускна здатність шини пам'яті5200 MT/sАктивна05-12-2025, 11:35
Тип оперативної пам'ятіDDR5Активна05-12-2025, 11:35
ПроцесорIntel Core i3-12100Активна05-12-2025, 11:35
Серія процесоруIntel Core i3 12 GenАктивна05-12-2025, 11:35
Форм-фактормалий форм-фактор (SFF)Активна05-12-2025, 11:35
БрендVINGAАктивна05-12-2025, 11:35
VGA (D-Sub)ТакАктивна05-12-2025, 11:35
Мережевий адаптер (RJ45)ТакАктивна05-12-2025, 11:35
Гарантійний термінвід 36 до 36місяцьАктивна05-12-2025, 11:35
Потужність блока живленнявід 400 до 400ватАктивна05-12-2025, 11:35
HDMIвід 1 до 1штукаАктивна05-12-2025, 11:35
USB 3.2 Gen 2 Type-Aвід 2 до 2штукаАктивна05-12-2025, 11:35
USB 2.0 Type-Aвід 6 до 6штукаАктивна05-12-2025, 11:35
Об'єм накопичувача SSDвід 256 до 256гігабайтАктивна05-12-2025, 11:35
Об'єм оперативної пам'ятівід 32 до 32гігабайтАктивна05-12-2025, 11:35
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 11:36:29
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 11:35:48
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ