Закупівлю оголошено - 05-12-2025, 10:29. Дата останніх змін - 05-12-2025, 10:29

Папір офісний

Папір офісний... Державна закупівля - UA-2025-12-05-003689-a Папір офісний від замовника Рівненський обласний центр зайнятості від 12/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-05-003689-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-05-004674-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-12-2025, 10:29
по 10-12-2025, 00:00

Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару не пізніше 19.12.2025 р. Поставка Товару здійснюється за адресою: вул. Кавказька, буд. 9а, м. Рівне, Рівненської обл., 33013.Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом 15 робочих днів після підписання Сторонами видаткової накладної.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
157961
157 961 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Рівненський обласний центр зайнятості
ЄДРПОУ:05430879 Досьє YouControl
Контактна особа:Швед Інна Олександрівна
Телефон:+380965395359
E-mail:shved@rvocz.gov.ua
Місцезнаходження:
33013, Україна, Рівненська область,Рівне, вул.Кавказька, 9а
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний, форматний

1 153
пачка
33013 , Україна , Рівненська область , Рівне , вул.Кавказька, 9а ,
по 19-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендMAESTROАктивна05-12-2025, 10:25
ФорматA4 (210х297 мм)Активна05-12-2025, 10:25
КолірбілийАктивна05-12-2025, 10:25
Щільність паперу80грам на квадратний метрАктивна05-12-2025, 10:25
Білизна CIE161відсотокАктивна05-12-2025, 10:25
Кількість аркушів500штукаАктивна05-12-2025, 10:25
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачціТакАктивна05-12-2025, 10:25
+ -
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 10:25:54
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 10:29:13
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом 15 робочих днів після підписання Сторонами видаткової накладної.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ