Закупівлю оголошено - 04-12-2025, 14:23. Дата останніх змін - 04-12-2025, 14:23

Офісне устаткування та приладдя різне

Офісне устаткування та приладдя різне... Державна закупівля - UA-78550b20aca449278d5a24e3efeaffab Офісне устаткування та приладдя різне від замовника Державна установа "Центр пробації" від 04.12.2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-04-012810-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-04-015125-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-12-2025, 14:23
по 09-12-2025, 00:00

Папки реєстратори А-4

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1234.86
1 234,86 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державна установа "Центр пробації"
ЄДРПОУ:41847154 Досьє YouControl
Контактна особа:Рехнюк Світлана Анатоліївна
Телефон:380507166287
E-mail:s.rikhnyuk@probation.gov.ua
Місцезнаходження:
04050, Україна, м. Київ,вул. Юрія Іллєнка, буд. 81
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-реєстратор А4, арочна, картон з ламінацією, 450 аркушів

22
штука
43016 , Україна , Волинська область , Луцьк , вулиця Ковельська, будинок 53 ,
з 10-12-2025 по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип механізмуарочнийАктивна04-12-2025, 14:22
Формат аркуша паперуА4 (210х297 мм)Активна04-12-2025, 14:22
Матеріалкартон з ламінацієюАктивна04-12-2025, 14:22
Товщина картону2.0міліметрАктивна04-12-2025, 14:22
Кількість аркушів450штукаАктивна04-12-2025, 14:22
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 14:23:24
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 14:22:47
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та рахунку. Розрахунки за поставлений товар здійснюються Державною казначейською службою України відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, тому строк оплати за поставлений Постачальником Товар може бути продовжений з ініціативи Покупця.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ