Закупівлю оголошено - 04-12-2025, 10:57. Дата останніх змін - 04-12-2025, 10:57

Офісне устаткування та приладдя різне

Офісне устаткування та приладдя різне... Державна закупівля - UA-2025-12-04-004906-a Офісне устаткування та приладдя різне від замовника Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат від 12/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-04-004906-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-04-004732-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-12-2025, 10:57
по 09-12-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
49636.8
49 636,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
ЄДРПОУ:22886300 Досьє YouControl
Контактна особа:Осовська Людмила
Телефон:380444042119
E-mail:tender@kvc.com.ua
Місцезнаходження:
03165, Україна, Київська область,Київ, проспект Любомира Гузара,7
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний, форматний

240
пачка
03165 , Україна , м. Київ , проспект Любомира Гузара,7 ,
по 15-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КолірбілийАктивна04-12-2025, 10:55
ФорматA4 (210х297 мм)Активна04-12-2025, 10:55
БрендMAESTROАктивна04-12-2025, 10:55
Recycling (з вторинной сировини)Так, НіАктивна04-12-2025, 10:55
Щільність паперувід 80 до 80грам на квадратний метрАктивна04-12-2025, 10:55
Білизна CIEвід 161 до 161відсотокАктивна04-12-2025, 10:55
Кількість аркушіввід 500 до 500штукаАктивна04-12-2025, 10:55
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачціТак, НіАктивна04-12-2025, 10:55
Непрозорістьвід 92 до 92відсотокАктивна04-12-2025, 10:55
Товщинавід 103 до 103мікрометрАктивна04-12-2025, 10:55
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 10:56:58
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 10:56:13
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Порядок здійснення оплати: оплата здійснюється за рахунок бюджетних коштів, у національній грошовій валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються на підставі частини 1 статті 48 та частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України згідно з видатковою накладною протягом 15-ти банківських днів з моменту поставки. У разі затримки бюджетного фінансування оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ