Закупівлю оголошено - 04-12-2025, 10:43. Дата останніх змін - 04-12-2025, 10:43

Офісне устаткування та приладдя різне

Офісне устаткування та приладдя різне... Державна закупівля - UA-2025-12-04-004152-a Офісне устаткування та приладдя різне від замовника Управління соціальної та ветеранської політики Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 12/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-04-004152-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-04-004892-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-12-2025, 10:43
по 09-12-2025, 09:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
46872.58
46 872,58 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Управління соціальної та ветеранської політики Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37451587 Досьє YouControl
Контактна особа:Смоляр Іван Іванович
Телефон:380442805791
E-mail:upsznbux@ukr.net
Місцезнаходження:
01015, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ ЦИТАДЕЛЬНА, будинок 4/7
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний, форматний

265
пачка
01015 , Україна , м. Київ , вулиця Лейпцизька, 5. ,
з 10-12-2025 по 22-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КолірбілийАктивна04-12-2025, 10:38
ФорматA4 (210х297 мм)Активна04-12-2025, 10:38
БрендNAVIGATORАктивна04-12-2025, 10:38
Recycling (з вторинной сировини)Так, НіАктивна04-12-2025, 10:38
Щільність паперувід 80 до 80грам на квадратний метрАктивна04-12-2025, 10:38
Білизна CIEвід 169 до 169відсотокАктивна04-12-2025, 10:38
Кількість аркушіввід 500 до 500штукаАктивна04-12-2025, 10:38
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачціТак, НіАктивна04-12-2025, 10:38
Непрозорістьвід 95 до 95відсотокАктивна04-12-2025, 10:38
Товщинавід 110 до 110мікрометрАктивна04-12-2025, 10:38
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 10:41:17
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 10:39:25
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться за рахунок коштів місцевого бюджету, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) днів з дня фактичного постачання товару на адресу Замовника. 4.2. Оплата здійснюється шляхом безготівкових надходжень коштів на рахунок Продавця, на підставі видаткової накладної. Відповідно до частини 1 статті 23 Бюджетного кодексу України: «Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення». У разі затримки бюджетного фінансування, рахунок за товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ