Закупівлю оголошено - 03-12-2025, 17:45. Дата останніх змін - 03-12-2025, 17:45

Папір офісний, форматний, код 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Папір офісний, форматний, код 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника ... Державна закупівля - UA-2025-12-03-020524-a Папір офісний, форматний, код 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від замовника КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" від 12/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-03-020524-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-03-025187-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-12-2025, 17:45
по 08-12-2025, 00:00

Папір офісний, форматний (А4)

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
216900
216 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
ЄДРПОУ:40703015 Досьє YouControl
Контактна особа:Світлана Коливушко
Телефон:+380487530044
E-mail:kukievskiy@ukr.net
Місцезнаходження:
65080, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Філатова академіка, 2-A
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний, форматний

1 205
пачка
65080 , Україна , Одеська область , м. Одеса , вул. Академіка Філатова, 2-А ,
по 17-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КолірбілийАктивна03-12-2025, 17:44
ФорматA4 (210х297 мм)Активна03-12-2025, 17:44
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачціТакАктивна03-12-2025, 17:44
Кількість аркушіввід 500 до 500штукаАктивна03-12-2025, 17:44
Білизна CIEвід 153 до 180відсотокАктивна03-12-2025, 17:44
Щільність паперувід 80 до 80грам на квадратний метрАктивна03-12-2025, 17:44
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 17:45:37
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 17:44:30
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється за фактично поставлений Товар згідно видаткових накладних протягом 10 робочих днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ