Закупівлю оголошено - 03-12-2025, 15:28. Дата останніх змін - 03-12-2025, 15:28

Канцелярські товари за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Канцелярські товари за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне... Державна закупівля - UA-2025-12-03-015773-a Канцелярські товари за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне від замовника Комунальна корпорація "Київавтодор" від 12/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-03-015773-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-03-002020-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-12-2025, 15:28
по 08-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-12-2025, 15:28
по 11-12-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 12-12-2025, 13:36

Період оскарження умов закупівлі - по 08-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
142614.88
142 614,88 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:713,07 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:4 278 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальна корпорація "Київавтодор"
ЄДРПОУ:03359026 Досьє YouControl
Контактна особа:Бережна Олена Анатоліївна
Телефон:380442849374
E-mail:market_kievavtodor@ukr.net
Місцезнаходження:
01133, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ КОМАНДАРМА КАМЕНЄВА, будинок 6
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Канцелярські товари за ДК 021: ...
142 614,88 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 12-12-2025, 13:36
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Офісний папір А4,клас А, 80 г/м2

500
пачка
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Офісний папір А3, 80г/м2

20
пачка
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скріпки трикутні 25 мм з загином Axent

100
пачка
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-реєстратор А4 7 см Economix

40
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Файл А4+, 40мкм Economix

50
пачка
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Закладки 45x12мм, Buromax

50
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клей ПВА 60 мл, Kores

25
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гумка Buromax

10
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Маркер текстовий, асорті Optima

60
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Коректор з пензликом 20мл Buromax

10
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Лінійка 30 см прозора Buromax

5
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Подорожній лист службового легкового автомобіля

20
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клей-олівець PVP Kores

30
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стікер для нотаток 70х70 мм, 200 шт. Info Notes

10
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка пластикова А-4 з боковою планкою прижимом

15
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка пластикова з 20 файлами А-4

10
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скоби №24/6 Economix

100
пачка
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ножиці з гумовими вставками 20 см Economix

10
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Обкладинка прозора, 200 мкм

1
пачка
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Обкладинка для брошурування картон

1
пачка
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ніж канцелярський 9мм

20
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір для нотаток 80*80*20 мм Buromax

10
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка кулькова синя BIC

60
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Олівець з гумкою Economix

100
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-конверт на кнопці А4 синя

20
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка-реєстратор А4 5 см Economix

50
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Калькулятор настільний Optima

10
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Степлер № 24/6 , 50 аркушів Buromax

10
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Діркопробивач 30 аркушів

5
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Антистеплер

10
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Чинка механічна Buromax

5
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка картонна на зав`язках А4

500
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Журнал для документів 96 арк. Buromax

5
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папка- швидкозшивач А4 картонна

400
штука
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Офісний папір А5, 80г/м2

10
пачка
01104 Україна м. Київ вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104.
по 25-12-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 15:28:39
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 15:27:34
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 15:27:34
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 15:27:34
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 15:27:34
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 15:27:34

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Канцелярські товари за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              3,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
              Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 4 278,00 грн (чотири тисячі двісті сімдесят вісім грн 00 коп). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КК «Київавтодор» Місцезнаходження Замовника: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104 Код ЄДРПОУ: 03359026 IBAN № UA923226690000026003300282294 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669 ІПН 033590226652 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління)
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Канцелярські товари за ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник повинен надати скановану довідку за зразком Таблиці 1, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)*, який (і) виконаний (і) у повному обсязі, за наступною формою: Таблиця 1 № з/п Найменування покупця, адреса, телефон, посада, ПІБ підписанта договору Номер, дата договору, строк дії договору Предмет договору Сума договору, грн Строк поставки (початок, закінчення, згідно акту приймання-передачі або видаткової накладної, що підтверджують поставку товару) 1 2 3 4 5 6 1.1.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.1, Учасник повинен надати: - скановану(і) копію(ї) листа(ів)-відгука(ів) від замовника(ів)/покупця тощо, виданий поточним роком, який(і) повинен(ні) містити: №, дату, предмет договору, обсяги (кількість), сума договору та якість поставленого товару; - скановану(і) копію(ї) відповідного(их) договору(ів) (включаючи всі додатки та додаткові угоди) та акти приймання-передачі або видаткові накладні тощо, що підтверджують поставку товару. *Аналогічним вважається договір, який відповідає предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.
              Статус: Активна
              Дата створення: 03-12-2025, 15:27:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ