Закупівлю оголошено - 02-12-2025, 16:46. Дата останніх змін - 02-12-2025, 16:46

Папір офісний, форматний

Папір офісний, форматний... Державна закупівля - UA-2025-12-02-017702-a Папір офісний, форматний від замовника Липоводолинська селищна рада від 12/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-02-017702-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-02-022240-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-12-2025, 16:46
по 05-12-2025, 05:00

Продавець повинен передати (поставити) Покупцю Товар, передбачений цим Договором, якість якого повинна відповідати затвердженим державним стандартам і технічним умовам, що діють на території Україні. Продавець гарантує якість Товару, яка повинна відповідати найвищому рівню технологій і стандартів. Гарантійний строк експлуатації Товару обчислюється від дати отримання Товару Відвантаження Товару за цим Договором проводиться Продавцем у тарі та упаковці, передбаченій технічними умовами, ГОСТом (ДСТУ). Тара і упаковка Товару під час перевезення і зберігання має гарантувати її цілісність і схоронність.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
69750
69 750 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Липоводолинська селищна рада
ЄДРПОУ:04390972 Досьє YouControl
Контактна особа:Мусієнко Лідія Василівна
Телефон:+380545251191
E-mail:ldolsr2014@ukr.net
Місцезнаходження:
42500, Україна, Сумська область,селище Липова Долина, вулиця Полтавська,32
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний, форматний

465
пачка
42500 , Україна , Сумська область , селище Липова Долина , вулиця Полтавська,32 ,
по 19-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендHPАктивна02-12-2025, 16:41
КолірбілийАктивна02-12-2025, 16:41
ФорматA4 (210х297 мм)Активна02-12-2025, 16:41
Recycling (з вторинной сировини)НіАктивна02-12-2025, 16:41
Білизна CIE153відсотокАктивна02-12-2025, 16:41
Кількість аркушів500штукаАктивна02-12-2025, 16:41
Непрозорість92відсотокАктивна02-12-2025, 16:41
Товщина106мікрометрАктивна02-12-2025, 16:41
Щільність паперу80грам на квадратний метрАктивна02-12-2025, 16:41
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачціТакАктивна02-12-2025, 16:41
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-12-2025, 16:46:34
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-12-2025, 16:41:51
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за Товар здійснюються в національній валюті України – гривні, у безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Продавця.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          Умови доставки:
          Подія:
          Підписання договору
          Опис:
          Прийняття Товару за кількістю та якістю буде здійснено представниками Покупця у присутності представника Продавця відразу після прибуття Товару до місця поставки. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару, або нестача будь-якої його кількості, представник Покупця, спільно з представником Продавця, відображає це у видатковій накладній, про що складається відповідний Акт. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару, або нестача будь-якої його кількості, Продавець зобов’язаний у 5-ти денний строк з дня виявлення недоліку поставити Покупцю недопоставлену частину Товару та негайно розпочати усунення порушень за свій рахунок, відшкодовуючи всі збитки, яких може при цьому зазнати Покупець. Покупець відкладає приймання Товару за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставленого Товару.
          Тип доставки:
          Одноразова поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ