Закупівлю оголошено - 02-12-2025, 12:15. Дата останніх змін - 02-12-2025, 12:15

Багатофункціональні пристрої

Багатофункціональні пристрої... Державна закупівля - UA-2025-12-02-007686-a Багатофункціональні пристрої від замовника РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ від 12/2/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-02-007686-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-02-009742-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-12-2025, 12:15
по 05-12-2025, 12:00

Товар повинен бути упакованим Постачальником в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду, таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. Постачальник зобов’язується одночасно з поставкою Товару надати оформлені належним чином акт про прийняття-передання товару та документи, що підтверджують якість, походження та кількість Товару. Датою поставки Товару є дата, коли Товар було передано у власність Замовника в місці поставки з дати та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної . Товар вважається переданим Замовнику у кількості та якості в місці поставки з дати та на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної . Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника зазначений у Договорі, за фактично поставлений товар, на підставі оформлених належним чином рахунку та накладної, підписаних уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 робочих днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У Замовника виникають зобов’язання за Договором лише за наявності відповідного бюджетного призначення.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
103572
103 572 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ
ЄДРПОУ:37573534 Досьє YouControl
Сайт:http://www.zavodska-ra.zp.ua
Контактна особа:Кухціцка Оксана Йосипівна
Телефон:380612397154
E-mail:oksana.kukhtsitska@zp.gov.ua
Місцезнаходження:
69067, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, м. Запоріжжя, вул. Мирослава Симчича, буд.№56
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Багатофункціональні пристрої

6
штука
69067 , Україна , Запорізька область , Запоріжжя , м. Запоріжжя, вул. Мирослава Симчича, буд.№56 ,
по 17-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендCANONАктивна02-12-2025, 12:15
Технологія друкулазернаАктивна02-12-2025, 12:15
Тип друкумонохромнийАктивна02-12-2025, 12:15
Максимальний формат паперуA4Активна02-12-2025, 12:15
Iнтерфейс мережевого підключення1000Base-T EthernetАктивна02-12-2025, 12:15
Тип сканераАПД 2-стороннійАктивна02-12-2025, 12:15
Максимальний об'єм друку, сторінок на місяцьвід 80000 до 80000сторінкаАктивна02-12-2025, 12:15
Швидкість друку, стор./хв.від 40 до 40сторінкаАктивна02-12-2025, 12:15
Iнтерфейс підключення USBТакАктивна02-12-2025, 12:15
Wi-FiТакАктивна02-12-2025, 12:15
Автоматичний двосторонній друкТакАктивна02-12-2025, 12:15
Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ)НіАктивна02-12-2025, 12:15
Ємність лотку для подачі паперувід 100 до 100аркушАктивна02-12-2025, 12:15
Ємність касетивід 250 до 250аркушАктивна02-12-2025, 12:15
Місткість АПДвід 50 до 50аркушАктивна02-12-2025, 12:15
Друк з мобільних пристроївТакАктивна02-12-2025, 12:15
Друк із USB-накопичувачаТакАктивна02-12-2025, 12:15
Панель керуванняТакАктивна02-12-2025, 12:15
ФаксТакАктивна02-12-2025, 12:15
Додаткові картриджівід 0.0 до 0.0штукаАктивна02-12-2025, 12:15
Гарантійний термінвід 12 до 12місяцьАктивна02-12-2025, 12:15
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:02-12-2025, 12:15:23
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:02-12-2025, 12:15:15
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника зазначений у Договорі, за фактично поставлений товар, на підставі оформлених належним чином рахунку та накладної, підписаних уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 робочих днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У Замовника виникають зобов’язання за Договором лише за наявності відповідного бюджетного призначення.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          7
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ