Закупівлю оголошено - 01-12-2025, 16:09. Дата останніх змін - 01-12-2025, 16:09

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий... Державна закупівля - UA-2025-12-01-014899-a Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий від замовника Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області від 12/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-01-014899-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-01-018803-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-12-2025, 16:09
по 05-12-2025, 00:00

Доставка здійснюється за рахунок Постачальника, за адресою Замовника (Київська обл., м. Обухів, вул. Київська,10). Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти)банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
61250
61 250 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
ЄДРПОУ:04362680 Досьє YouControl
Сайт:http://obcity.gov.ua
Контактна особа:Геля Ірина Петрівна
Телефон:380443650320
E-mail:OBUHIV_VK@UKR.NET
Місцезнаходження:
08700, Україна, Київська область,Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий

350
пачка
08700 , Україна , Київська область , Обухів , 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 ,
по 20-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КолірбілийАктивна01-12-2025, 16:09
ФорматA4 (210х297 мм)Активна01-12-2025, 16:09
Обов'язкове маркування щільності паперу на пачціТакАктивна01-12-2025, 16:09
Recycling (з вторинной сировини)НіАктивна01-12-2025, 16:09
Кількість аркушів500штукаАктивна01-12-2025, 16:09
Непрозорістьвід 91 до 96відсотокАктивна01-12-2025, 16:09
Товщинавід 103 до 110мікрометрАктивна01-12-2025, 16:09
Білизна CIEвід 150 до 170відсотокАктивна01-12-2025, 16:09
Щільність паперу80грам на квадратний метрАктивна01-12-2025, 16:09
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:01-12-2025, 16:09:55
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:01-12-2025, 16:09:51
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти)банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ