Закупівлю оголошено - 28-11-2025, 21:25. Дата останніх змін - 28-11-2025, 21:25

Багатофункціональний пристрій НУШ

Багатофункціональний пристрій НУШ... Державна закупівля - UA-2025-11-28-015993-a Багатофункціональний пристрій НУШ від замовника КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ № 5 З ПОЧАТКОВОЮ ШКОЛОЮ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 11/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-28-015993-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-28-018929-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-11-2025, 21:25
по 03-12-2025, 00:00

Закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility. Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility. Закупівля здійснюється на виконання вимог Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 р., Плану України, схваленого для реалізації механізму Ukraine Facility розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р, Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility». Закупівля здійснюється на умовах співфінансування. Товар, що набувається у власність Замовником має містити емблему Європейського Союзу, яка розміщується на видному місці та текст з використанням формулювання: «Цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility». ПРИМІТКИ ДО ЗАКУПІВЛІ: Вимоги Рамкової Угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом від 6 червня 2024 року № 3786-IX: Учасник запиту пропозицій постачальників повинен підтвердити шляхом самостійного декларування інформації про те, що: - постачальник зареєстрований (для юридичної особи)/є громадянином (для фізичної особи) у прийнятній країні; - усі товари, які постачатимуться, походять з прийнятних країн; - до постачальника, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та вони не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Учасник-переможець (переможець відбору) повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель переможцем відбору у строк, що не перевищує п’яти днів з дати визначення його переможцем: - документ про країну реєстрації (для юридичної особи)/інформацію про громадянство (для фізичної особи) у прийнятній країні переможця відбору; - інформацію про те, що до переможця відбору, його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та вони не включені до санкційного списку Європейського Союзу. Зазначена інформація підтверджується шляхом формування файла у форматі PDF на сайті www.sanctionsmap.eu (файл у форматі PDF повинен бути сформований не раніше ніж за чотири дні до дати його подання). Замовник відхиляє пропозицію переможця відбору із зазначенням в електронній системі закупівель підстав відповідно до пункту 64 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, а також у разі, коли переможець відбору: - не зареєстрований (для юридичної особи)/не є громадянином (для фізичної особи) у прийнятній країні; - особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) є особою, до якої застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу, та/або особою, що включена до санкційного списку Європейського Союзу; - не надав інформацію, передбачену абзацами сьомим і восьмим пункту 87 Особливостей, або інформація, передбачена абзацом восьмим пункту 87 Особливостей, надана з порушенням вимог, визначених таким абзацом.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
10000
10 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ГІМНАЗІЯ № 5 З ПОЧАТКОВОЮ ШКОЛОЮ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:33460671 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія ДОВЧЕНКО
Телефон:+380635613486
E-mail:buh_school5@ukr.net
Місцезнаходження:
19401, Україна, Черкаська область,Черкаський р-н, місто Корсунь-Шевченківський, вулиця Костомарова, будинок 29
Донор закупівлі
Найменування:Ukraine facility
Місцезнаходження:1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Сайт:https://european-union.europa.eu
Найменування:Ukraine facility
Код за XM-DAC:55000
Контактна особа:Рада Європейського Союзу
Контактний e-mail:press.centre@consilium.europa.eu
Факс:+3222816111
Телефон:+3222816111
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Багатофункціональні пристрої НУШ

1
штука
19401 , Україна , Черкаська область , Черкаський р-н, місто Корсунь-Шевченківський , вул. Костомарова, будинок 29 ,
по 25-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип сканерапланшетнийАктивна28-11-2025, 21:24
Iнтерфейс мережевого підключеннянемаєАктивна28-11-2025, 21:24
Максимальний формат паперуA4Активна28-11-2025, 21:24
Тип друкукольоровийАктивна28-11-2025, 21:24
Технологія друкуструменеваАктивна28-11-2025, 21:24
БрендEPSONАктивна28-11-2025, 21:24
ФаксНіАктивна28-11-2025, 21:24
Панель керуванняНіАктивна28-11-2025, 21:24
Друк із USB-накопичувачаНіАктивна28-11-2025, 21:24
Друк з мобільних пристроївТакАктивна28-11-2025, 21:24
Автоматичний двосторонній друкНіАктивна28-11-2025, 21:24
Wi-FiТакАктивна28-11-2025, 21:24
Iнтерфейс підключення USBТакАктивна28-11-2025, 21:24
Гарантійний термінвід 12 до 12місяцьАктивна28-11-2025, 21:24
Кількість додаткових комплектів витратних матеріаліввід 1 до 1штукаАктивна28-11-2025, 21:24
Cтартовий ресурс друку А4 (5%), стор.від 8100 до 8100сторінкаАктивна28-11-2025, 21:24
Місткість АПДвід 0 до 0аркушАктивна28-11-2025, 21:24
Ємність касетивід 0 до 0аркушАктивна28-11-2025, 21:24
Ємність лотку для подачі паперувід 100 до 100аркушАктивна28-11-2025, 21:24
Швидкість друку, стор./хв.від 33 до 33сторінкаАктивна28-11-2025, 21:24
Максимальний об'єм друку, сторінок на місяцьвід 1000 до 1000сторінкаАктивна28-11-2025, 21:24
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 21:25:55
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 21:24:42
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Здійснення оплати за переданий Замовнику Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної та/або акту приймання-передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого Товару, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Замовником Товару), якщо таке порушення сталось не з вини Замовника (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Замовника, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунку тощо), при цьому Замовник зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Замовника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції

          Електронні тендерні вимоги

          1. Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
          1 - До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-11-2025, 21:24:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-11-2025, 21:24:42
          Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-11-2025, 21:24:42
          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
          2 - Субʼєкт господарювання чиї спроможності можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг зареєстрований у прийнятній країні
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-11-2025, 21:24:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          До учасника процедури закупівлі (резидента та нерезидента) всіх форм власності та організаційно-правових форм, особисто або його кінцевих бенефіціарних власників, членів або учасників (акціонерів) юридичної особи – учасника процедури закупівлі, не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-11-2025, 21:24:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи надання послуг за умови, що кожний субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцеві бенефіціарні власники, члени або учасники (акціонери) юридичної особи – субпідрядника/співвиконавця є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-11-2025, 21:24:42
          Способи підтвердження:
          Документ
          Учасник процедури закупівлі зареєстрований у прийнятній країні відповідно до вимог Ukraine Facility
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-11-2025, 21:24:42
          Усі товари, товари у складі закупівель послуг, товари та/або матеріальні ресурси у складі закупівель послуг з поточного ремонту/робіт, які закуповуються походять з прийнятних країн
          Статус: Активна
          Дата створення: 28-11-2025, 21:24:42
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ